İstemeden kalp kırıyorum, inanılmaz üzüntü duyuyorum bundan ne yapmalıyım?

Arkdaş çevremden, sosyal çevremden yahut evlilik amaçlı tanıstırıldıgım fakat benim hoşlanmadıgım kişilerden dolayı oluyor bu genelde. Şöyle ki; karşımdaki erkekler benden hoşlanıyor , iyi kalpli merhametli oldugumu tanıyarak gördüklerinde ise benden ayrılmak istemiyolar sonra senden ayrılmak istemiyorum beni bırakma moduna geçiyorlar kendime aşık edicek bişey kesinlkle yapmıyrum ya d bir uğraş vermiyıorum. Ama neticede insan kalbi kırmaktan hem üzülüyor hem çekiniyorum ama benim suçum değil diye düşünüyorum çünkü ben kimseye bir söz vermiyorum. Kendi kendilerine umutlanıyolar Allah katında bir kul durumunda çok utanıyorum ve rahatsz oluyorum bundan ne yapmalıyım?
İstemeden kalp kırıyorum, inanılmaz üzüntü duyuyorum bundan ne yapmalıyım?
Cevapla