Kendimde dahil bunun sebebini arıyorum gerçi benim için bir ilk bu ama nedenini araştırıyorum benden tam 16 yaş büyük birine neden aşık olurum
Cevabın nedir?
Cevapla
- Aşk İlişkileri konusunda 828 cevap paylaştı.
+1 yılKadınlar erkeklere oranla daha erken olgunlaşırlar.
Kendisini daha iyi anlayan erkekler kadının ilgisini çeker, belli bir tecrübeye ulaşan erkek kadının ne istediğini bilir ve ona göre davranır. Sizi çeken de budur.
Burada dikkat edilmesi gereken tek şey vardır. Samimiyet...
Her olgun erkeğin her söylediği doğru değildir, sözlerden çok davranışları gözlemlemek gerekir. Sözler davranışlar ile örtüşüyorsa sorun yoktur. Yaş farkının da pek bir önemi yoktur.
Mutluluğun anahtarı samimi saygı ve sevgidedir...612 Yorumla
Soran+1 yılOnun bana karşı birşey hissettiği yoktur büyük ihtimal beni kardeşi gibi görüyordur :( çünkü tertemiz biri saf güzel iyi
- +1 yıl
Onun ne hissettiğini bilemezsiniz. O olgundur. Gizlemeyi bilir. senin görmen gereken ne ise sana göstereceği de o dur. Senin hislerini hissetmiştir. Karşılıksız değildir..
Soran+1 yıl:( Emin misin hissettiğine bana hiç öyle gelmiyor sonuçta etrafında eminim onu seven birileri çok vardır sevenide çok olan biri zaten hissetse bile bana karşılık vermez çünkü çok akıllı seviyeli mesafeli biri
- +1 yıl
Eminim :)
Bir usta ile karşı karşıyasın. Hiç açık vermeyecek kadar ustadır. O böyle davrandıkça sen ona karşı hızla çekileceksin. O bunu biliyor..
Soran+1 yılPeki ne yapmalıyım? uzun uzun gözlerine bakıyorum şu an sadece :(
- +1 yıl
Sen ne yapmak istiyorsun?
Soran+1 yılbana karşı hissi var mı yok mu bunu bilmek istiyorum ki ihtimal bile yok bence çünkü belli etmiyorum :( sadece facede ekledim
- +1 yıl
Sen belli etmeden o asla belli etmez. Bir adım atarsan göreceksin o da seninki kadar bir adım atacaktır. Ne fazla ne de eksik. Sadece senin adımın kadar..
Soran+1 yılne yapmalıyım adım atmak için faceden ekledim işte
- +1 yıl
O da seni ekledi mi acaba?
Soran+1 yılkabul etti
- +1 yıl
O zaman bir şekilde bir şeyler paylaşmaya çalışacaksınız. Ben pek bu işlerden anlamam ama varlığını zaman zaman ona hissettireceksin. O zaten hisseder ama dediğim gibi uzaktan durur pek farkında gibi davranmaz. Sen bir şekilde peşinde olduğunu hissettirmelisin..
En İyi Cevaplar
+1 yılolgun oldukları için. erkekler geç olgunlaşır ve genelde yaşıtlar bir kaç yaş üstü çocuksu gelir ki öyledirde genelde ve bu durum kızların hoşuna gitmez. kız yeri gelir onunla çocuk gibi ilgilenecek yeri gelir bir babası gibi emir verecek yönetilecek sevgili ister bunu ise olgun erkek yapabilir yani 25 yaş üstü erkekler
00 Yorumla
+1 yılÇünkü erkekler kızlara göre biraz daha geç olgunlaşıyor :) Sen 16 olduğun halde daha fazla farkında oluyorsun :) Bu yüzden de erkekler çocukça geliyor :) (Tabi bu bir genelleme) Bu yüzden de 18 yaşındaki biri daha cazip geliyor ama tam bir saçmalık olduğunu büyüyünce anlıyorsun :)
10 Yorumla
+1 yılTüm kızlar kendinden yaşça büyük erkeklere aşık olmaz çoğunlukla aşık olurlar oda kızların olgun ve büyük insanlarla daha iyi anlaşması ve onlara daha yakın hissetmesinden dolayı olabilir bence.
01 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
21
Cevap
40Cevap
Aşık değil hayran oluruz. Ben kendimden 12 yaş büyük bir abiye aşık olduğumu zannettim. Gitar falan çalıyordu çok güzel sesi vardı çok da sıcakkanlı birisiydi. Bir hafta sonra anladım ki o abi aslında benim olmak istediğim kişi, idolümmüş.
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim kardeşimle kocası arasında da o kadsr yaş vat
+1 yılAşkın yaşı yoktur. Bu konuya dair onlarca film yapılmıstır. Bir cogu gercek hayattan alınmıs senaryolar. Kalp pillede calıssa severde ondan. Yaş farklılıklarına hiç takılmadım, onemli olan aşk sa aşk kazansın her zaman
20 Yorumla
+1 yılerkekler geç olgunlaşıyor da ondan :) ben de senin gibiyim. yaşı hiç farketmez valla isterse 45 olsun :)
07 Yorumla
Soran+1 yılilk oluyor bende bu
- +1 yıl
çoluk çocuktan bıkmışsın demek ki :)))) iyidir olgun adam. mukemmeldir superdir :) 40 ve ustu benim için ideal :)))
- +1 yıl
bende sizin fikrinizdeyim
- +1 yıl
Çok fazla ama
- +1 yıl
@Gökhansert20045824 :)))))))
- +1 yıl
bana yazın konuşalım bekliyorum
- +1 yıl
Benim sevdiğim adamın 35 yaşı var benim 15 daha 16a bile girmedim... Yaklaşık iki yıldır bu adama takıntılıyım.. başta çocukca bir aşk gibi geliyordu hatta 7,8 aylık sevgilim bile oldu onu sevdikten sonra ama ondan asla vaz geçemiyorum.. olmuyo ya bu adamı hayatımdan çıkarıp atamıyorum, hem aşık hem takıntılıyım adama
+1 yılBen 1 kaç yil öncesine kadar her kiza sunu bir yatağa atsam gozuyle bakardim. Ne kadar bos yasadigimi suanda anliyorum
Kadinlar da bu olgunluğu ariyor sanirim ama sen biraz yuksek levele göz atmissin12 Yorumla
Soran+1 yılama adam küçük duruyo ben onu 30 sanmıştım en fazla
- +1 yıl
Tamamda ogrenmissin iste
Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı. sana olgun çekici, hayattan istediğini almış biri gibi geliyor olabilir. ama 16 yaş da çok büyük fark değil mi sence? tamam aşkın yaşı olmaz da :D ne bileyim :d
04 Yorumla
Soran+1 yılevet bencede çok :( ama küçük duruyo bende bilmiyodum görsen hiç byük durmuyo ki 30 gibi duruyo
Soran+1 yıl10 yaş varmış aramızda bugn öğrendim
Aşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı. Parası var, arabası var, evi vardır falan. Bir kurulu düzeni vardır, tecrübesi vardır. Vardır yani bir şeyleri. Yoksa fakir anasız babasız 35 yaşındakine aşık olmazsınız.
12 Yorumla- +1 yıl
Tamda öyle birine aşık oldum. 35 yaşında babasız, anası olmasa daha iyi denilecek ve fakir birine.. aramızda 19 yaş olmasına rağmen hemde
yani şimdi bir yaş da büyük on altı yaş da. öyle abi diyebileceğim kadar büyük bir insan sevgilim olamaz.
11 Yorumla
Soran+1 yılBir yaş büyük mü?
Korunma içgüdüsü, olgun insanın daha iyi bir baba olacağı düşüncesi, zihinsel olarak kadınların yaşıtı erkeklerden daha olgun olması vs vs
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet herkes koruma iç güdüsü demiş
Gizli Üye(25-29)+1 yılOlgun erkek iyidir ama bazi erkekler var buyukler ama akillari gelismemis onlardan kosarak uzaklas 😊 olabilr yani kisilik meselesi bunu sorun yapma bence 😊
10 Yorumla
+1 yılOlgun dusunceleri cebediyor genelde bende de tam tersi var yasitlarimla anlasiyorum ancak
02 Yorumla
Soran+1 yılyaşıtlarım var bana aşık ve resmen çocuk gibiler
- +1 yıl
İşte sen olgun bir kafa yapısına sahip olduğun için böyle geliyor sana normal
Bilmem ama oyle hissediyor insan iste. kadinlar kendileri koruyabilecek yaninda akendisini guvende hisedecek birini ister. bizden kücuklerse boyle bisey verbilecegini dusunmedigimiz icin bakmiyoruz bile
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 468 cevap paylaştı. o sana aşık değil emecek öpeccek sadece akıllı ol!!!
00 Yorumla
+1 yılCunku yasitlarimiz yeterince olgun degil cok cocuksu.
00 YorumlaBenim başima gelmedi banada benden büyük teyzeler yürüyor ne iş
12 Yorumla
+1 yılSanırım kendine şefkatle yaklaştıgını ya da cinsellikte tecrübeli olacagını düşündüğü için
12 Yorumla
Soran+1 yılcinslelikle alakalı değil ama çok iyi kalbi var yaa
- +1 yıl
Olabilir böyle durumda fark gözükmez. Allah mesut etsin
+1 yılOlgun erkek meselesi. Bununla ilgili bence vardi ve hakli
00 Yorumla
+1 yılçünkü insanlarda böyle bir şey var. kendinden yaşça büyük birisine aşık olmak.
00 Yorumla
+1 yılO kadar büyük birine aşık olmak değil de hoşlantı olabilir ya.
00 Yorumla
+1 yılBeyin yok kendini yönlendirme duygusundan mahrumda o yüzden
02 Yorumla
Soran+1 yılBeyin yok? bence sende o beyin yok böyle saçmalamışsın
- +1 yıl
Evet canım ondan :)
+1 yılolgun olmalı erkek... kadın ı yönlendirmeli her konuda..
13 Yorumla
Soran+1 yılhayır ben kimsenin beni yönlendirmesine müsade etmem ama bu başka
- +1 yıl
sahiplenilme duygusu. onu babanın yerine koyuyorsu n sanki..
Soran+1 yılöyle mi dersin :( evet bir abi bir sevgili bir baba herşey benim için şevkatli, merhametli iyi yürekli hisli biri
- Aşk İlişkileri konusunda 9,8b cevap paylaştı.
+1 yılBelli tecrübeden sonra Anlıyor ki yaşla olgunluk orantılı değil..
00 Yorumla
+1 yılKizlar kendilerine biseyler katan insani ister, erkekler biseyler ogretebilecegi birini
00 Yorumla
+1 yılBende oyleyim çünkü olgun geliyolar düşünce olarak kendimi onun yaninda güvende hissederim. Hem baba gibi de olurlar. Ne biliyim hep cekici gelirler
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 17,5b cevap paylaştı.
+1 yılçünkü kızlar ezilmeyi sver. yaşça eşit biri ezemez.
02 Yorumla
Soran+1 yılsaçmalama istersen asıl yaşça eşit olanlar kafasız olduğu için ergence ve saçma şakalar yapabiliyo
- +1 yıl
bu benim görüşüm saçmalayadabilirim veya dogruda söylüyor olabilirim.
+1 yılKızlar daha hızlı olgunlaşır dolayısı ile aynı olgunlukta insanları tercih etmek isterler.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBence sen değişiksin ben küçüklere bakmam asla kardeşim görürüm 😊
01 Yorumla
Soran+1 yılküçükler çocuksu geliyo hatta bir tane 28 yaşında sevgilim vardı o bile grizakalıydı
+1 yılFıtrat itibariyle yaslanmak istedikleri erkek ararlar yaşıtları genelde bunu beceremez de ondan
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. kızların kanında var bu erkek bir yaş kendinden küçük oldumu hayatta olmazmış :D
10 Yorumlakarızma guven etkılıyor ama ıyı oluyo cıtır kızlar asık oluyor sureklı :)
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11,6b cevap paylaştı.
+1 yılOlgun erkek candır. Gerisi heyecan.
10 Yorumla Ayni yasta olmak tercihimdir :D
10 YorumlaGüclü ve akılcı buluyorlar.
00 YorumlaSizde mi kendinizden büyük birine aşık oldunuz
04 Yorumla
Soran+1 yılMalesef ama vazgeçicrm
- +1 yıl
Şöyle bir hesap var, erkek yaşının yarısı artı 7, o erkeğin birlikte olabileceği kadının minimum yaşı. Kadın erken olgunlasiyor o yüzden 10 yaş bile normal bazen. Baba figürü filan da değil bence, bence kadınlar daha küçük yaştaki erkekleri çocuksu buluyor. Erkek yaşı ilerledikçe tutarlı ve kararlı olur. Artık düşün taşın karar ver.
Soran+1 yılaramızda 10 yaş var
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim kocamda 15 yaş büyük babada bulamadığınız sevgiyi aradık zannediyorum
09 Yorumla
Soran+1 yılpeki mutlumusunuz?
Cevap sahibi+1 yılHayır 5 yıl oldu yaşlandı iyice
Soran+1 yılşaka mı bu sen kaç yaşındasın
Cevap sahibi+1 yılO 32 ben 16 yaşındaydim şimdi o 37 yaşında ben 21 im
Soran+1 yıl37 yaşında adama neden yaşlandı diyosun ya peki neden mutlu değilsin
Cevap sahibi+1 yılYaşlandı tabi ya saçları döküldü sakalı bile beyaz aileci biri her zaman ev misafir dolu ve aylarca kalıyorlar baba hiç değer vermiyo sekste de anca bir kez yapabiliyor
Soran+1 yılBence yalan söylüyorsun kimse böyle aşağılamaz eşini
Cevap sahibi+1 yılSeni inandirma gibi bir derdim yok
+1 yılGenc olgunlasıyomus erkekler ondan
10 Yorumlaaşk sorgulanmaz yaşanır
00 Yorumla
+1 yılcevabı cok basıt kızlar olgun erkek sever
02 Yorumla
Soran+1 yılilk defa başıma geliyor
- +1 yıl
olabılır dogaldır ne diylim senin davranışlarını sorgulamak yargılamk bize üdşmez sonucta reşit bir bireysin
baba figürü eksikliği
06 Yorumla
Soran+1 yılama babam da bana çok düşkün :( acaba yine de eksiklik mi var üstelik adam babam yaşımda da değil
Soran+1 yıl10 yaş büyükmüş benden
Soran+1 yılhayır diyorum ya ggenç görünüyo ben 40 sandım ama değilmiş 34 müş
+1 yılBunlar hep özentilik tabisi
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılaptallıgın ilacı yokki ikram edeyim
11 Yorumla
Soran+1 yılKıskanç
+1 yılask degildir o merak etme sen.
00 Yorumla
+1 yılOlgun seviyorsun demek ki
00 YorumlaOlgun erkeklere karsi bir istek olabilir
00 Yorumla
+1 yıl5-7-9 yaş falan neyse de 15-16 yaş baya fazla ya
00 Yorumla
+1 yılBabalariyla aralari iyi olmamistir
12 Yorumla
Soran+1 yılİyi aslında
- +1 yıl
Yakinliktan bahsediyorum ilgi aslinda
+1 yılBen bikeresinde 32 yasindaki kadina asik olmustum
00 YorumlaKadınlar erkeklere göre daha olgundurlar onun için
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDaha erkeksi geliyor yaşı büyük olar
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılSevgili misiniz peki?
010 Yorumla
Soran+1 yılhayır değiliz sadece bende bu his var :(
Cevap sahibi+1 yılYaşlar kaç?
Soran+1 yıl24-40
Cevap sahibi+1 yılUzak dur. Bile bile lades olur.
Soran+1 yılbilmiyorum belkide 40 değildir yaşını tam olarak öğrenebilmiş değilim ama biri doğum gününü kutlarken söyledi 40 a mı bastı diye
Cevap sahibi+1 yıl38 olsa ne farkeder. Ideal fark 7-8 dir. Aşk dediğin birkaç yıl sürer. Tuttun evlendin diyelim. Aşk bitince sevgi ve tutku yetecek mi?
Soran+1 yılama çok iyi biri :(
Cevap sahibi+1 yılIyilik kurtarmıyor ilişkileri.
Soran+1 yıl10 yaş büyükmüş benden
Cevap sahibi+1 yılGit dene o zaman.
Gizli Üye(30-35)+1 yıl10 sene sonrada gencine aşık olursunuz yatakda iyi değil diye
02 Yorumla
Soran+1 yılBiz sizin gibi herşeyi bel altı düşünmüyorız
Cevap sahibi+1 yılondan yaslaninca genç hastasi oluyorsunuz demi
bunu akranlarına sor bebiş :D
00 Yorumlaolgun erkek çekici geliyor
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılbaba sevgisinin eksikliğini yaşadın mı hayatında?
010 Yorumla
Soran+1 yılhayır yaşamadım
Cevap sahibi+1 yılyapılan araştırmalara göre kızların kendinden büyüklerle (10 yaş ve üzeri) ilişki yaşamasının sebebi baba sevgisinin eksikliği olarak belirtilmiş.
Soran+1 yıl10 yaş varmış aramızda yeni ğrendim 16 değil yani
Cevap sahibi+1 yılseviyo musun gerçekten. yani sevgini tarif edebilir misin
Soran+1 yılhiç ona toz konduramıyorum mesela biri bişey desee onu kıskanıyorum onun yanına gidince ayrılmak istemiyorum heyecanlanıyorum ayrılınca yanından üzülüyorum bir sonraki göreceğim zamanı bekliyorum sabah uyanınca düşünüyorum düşününce mutlu oluyorum bazen ben tek sevsem yeter o bilmesin diyourm bazende kurtulmam lazım diorum korkuyroum
Cevap sahibi+1 yılciddisiniz yani. onun duyguları nasıl sana karşı?
Soran+1 yılbilmiyorum :( onun hislerini hiç ekledim kabul etti o kadar
Cevap sahibi+1 yılekledim derken?
Soran+1 yılfaceden
Cevap sahibi+1 yılsen bilirsin karar senin.
+1 yıldaha olgun gorunebilir
00 Yorumla16 yas bıraz fazla
03 Yorumla
Soran+1 yılbiliyorum
Soran+1 yıl16 değilmiş şimdi öğrendim 10 yaş varmış aramızda
kıymet bilmesi için
00 Yorumla
+1 yılOlgunluk + para
01 Yorumla
Soran+1 yılne parası ya :( paraya ihtiyacım yok üstelik ben onu 30 sanmıştım düşün o derece küçük duruyo
olgun seviyorlardır
00 Yorumla
+1 yılparası vardır yaşıtı fakirdir
01 Yorumla
Soran+1 yılAlakası yok
+1 yılAşk hoslanti işte
00 Yorumla- Devamını Gör (1)
Devamını Gör(46)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar