Benim hayatimin donum noktasi olan hikaye sizce sonu bu sekildemi bitmeliydi?

ben başımdan geçen ilk aşk maceramı anlatıp görüşlerinizi almak isterim ben 16 yasindaydim o zmn yani gecen subat is ariyodum bir takiciya girdim annemle bir cocuk oturuyodu kasada iste sordu daha once calistinmi falan evt dedim neyse gel dene bakalm dedi ok lastik hemen basladim iste isi anlatti neyse aksam oldu ben bir gun calstm orsa sonra baska yere gecti ordaea bakiyodu bana surekli falan oda 23 yasinda yesil gozlu kumral bir cocuktu Bende baya minyon uzunn sacli kumral 45 kilo falanim zayifim boyumda :) 1.55 her neyse iste baska ise basladim bunu is yerinin al sokaginda istiklal caddesi gibi yer antalyada iste Bende ic camasircida calsyodum bir baktm bu geldi butun dukkanlara girmis beni aramis kisa anlatiyorum baya mevzu var beyenen olursa uzatmali anlatirim :) iste geldi atlet sordu resmen hint kumasindan yapilan bisey istedi oyaliyodu fark ettim baska kiza yonlendirdim bende hoslanma falan yoktu ben ole duygusal seylerden hoslanmam iste aldi cikarken telin var mı arkadas oluruz dedi bu arada annem bunu cok sevdi onda numarasi vardi aksam aradi annem o cocuk aryo bisey unuttun her halde dedi tutusturdu elime teli iste nasilsin falan dedi iyiym flan biseymi oldu dedim yok sadece mrk ettim eve sag salim vardinmi diye evt flan diyip kapattim iste ertesi sabah telimi istedi bnde telim yok dedim :) face dedi oda yok :) evt biraz arkadaşım sayilirim asdfa iste nasil ya falan dedi biraz skıstirdi faceyi verdim aksam baktim bir ton mesaj atmis kosumaya basladik 2 gn sonra ben sana asik oldum dedi bole sok gecirdim nasil falan derken cikmaya basladik :) is cikisi aliyodu duraga kadar birakiyodu falan anca ozmn bulusuyoduk bn sabah 9 aksam 9 a kadar calisiyorum ztn oda ole ama izin gununde bulusalim falan dedi izin gunum yok falan muhabbeti aksam duraktan alinca bankta oturuyoduk mesela ortaya cantayi koyuyodum :) ben biraz erkek fatmayim hic ole romantizm sevmem ztn annem sevdi diye ciktm annem bole konulaa karsi katidirama seytan tuyu vardi adamda sevdirdi
Benim hayatimin donum noktasi olan hikaye sizce sonu bu sekildemi bitmeliydi?
Cevapla