Böbrek taşı düşürüyorsunuz ve patronunuz istirahat izni vermiyor üstelik acıdan kıvrandığınızı da görüyor.

Siz olsanız ne yapardınız? Fikirlerinizi merak ediyorum?
Böbrek taşı düşürüyorsunuz ve patronunuz istirahat izni vermiyor üstelik acıdan kıvrandığınızı da görüyor.
Cevapla