Surekli kullandığım saç modeli budur siz neler düşünüyorsunuz?



Abi hiç dayanamam onlara işte. ya hele ara sıra dışarda gözlüklü topuz saçlı kız gorunce selam hanımkızım ne şekerşeysin sen nerenin muhtarısın bılelımde kütüğümüzü oraya aldıralım... Validene damat lazımdır senin şimdi adres verde kırmızı kurdele keselım evin önünde diyesim gelir.
Güzel ama ben genelde şaçları iki yandan salmasını isterim öyle daha çok güzel geliyor bana
Takıntım yok sarı yani civciv sarısı olmasın da
Çünkü bence bir bayanı güzel gösteren saçlarıdır böyle sarılacaksın saçlarının o güzel kokusunu içine çekeceksin bundan güzeli olamaz bence 👍
Yani değişir tabi ama benim düşüncem bu
Her şeyin hayırlısı tabiki ama bunları yapmak birazda bizim elimizde
Yani mutluluk tek başına yaşanmaz zaten mutluluk diye bir kavram da yok mutlu olmak mutlu etmek var oda kişiler arasında olur yani insanlar kendilerini mutlu etmenin yolunu bilmeli ne bileyim örnek verecek olursak bazen çok pahalı lüks arabalar vb şeyler bir insanı mutlu etmeye bilir ama çok ufak şeyler senin mutlu olmana yeter Yeterki biz yetinmesini bilelim
Yani mutluluk aslında çok uzağımızda değil yakınımızda aslında ayağımızın altına almışız sadece
Biraz duygusalmı oldu ne
İçimden geleni yazdım 😊
Teşekkürler güzellik😊
valla ben bir ara baya yataktan kalktığım topuzla gittim markete market elemanları raf diziyodu.. bak en ideali işte doğal hatun yaşasın topuz vs dediler :D dalga mı geçtiler anlayamadım ama seviliyor ya bence :D
Sevimli oluyorlar ama bana yakismiyor sanirim. :D
Sagol tatliM ♥♥
Cevap
51Cevap
yakışana yakışıyor
www.buaymoda.com/.../...puz-Sa%C3%A7-Modelleri.jpg
@minnnak kardeşim neden böyle bir soru sordun? ne varki yapılabilir. ben kendi adıma. bakımsız die düşünmüyorum. ayrıca kuaföre gidip milyonlar verip yapılı saçtan bile bazılarına çok yakışıyor ayrıca doğallık bence.
bu saçı genelde ugrasmamak için temizlik yaparken yapıolar bir kuaför bile o sacı o kısa sürede yapamaz :P :)
valla hep uğraşasım geliyor öyle olunca :D Bütün gün boş boş dursamda o saç benim sataşmama sebep olur :D
saçlarını topuz yapan erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz? :o
https://i.hizliresim.com/zrEB1B.jpg
Saçını topuz yapmış birinin hakkında ne düşünülebilir ki?
Tabii ki hiçbir şey...
çok nadir kullanırım uzun saçlar topluyken kafam ağrır..
Yakisiyorsa tabiki yapsin çok hoş durur hoşuma gider ama yakisanlarin :)
Yüz ve saç güzelse çok kadınsı ve çekici geliyor , Bzaen çirkini bile güzel yapabiliyor o derece , çekici yani.
Çok sık kullandığım zaman , baş ağrısı yapıyor bende.
o tiplerin hastasıyım işte. hep anlattım şimdiye kadar olanlara. bana kuaförden çıkma halinle gelme böyle evden olduğu gibi çık gel...
şimdi genelleme yapmayayım ama güzel olan kızlarda ev topuzu güzel duruyo doğal ama hala güzel hissi uyandırıyor bende :) :)
Daha çok Asyalı kızlara yakışıyor bu siz yapmayın :D
Saçını topuz yapan kız candır. Bide "Hızması" varsa ve esmerse. o kızla evlenmek isterim <3
Dağınık olanda güzel duruyor da.
Edebiyat öğrenmenleri gibi sonuna kadar kastırınca hoş durmuyor
çok tatlı ve ilgi çekici oluyolar eski sevgilimi böyle görmek için çok çabalardım :D
berbat bir sey bu topuz. erkeksi bir hava katiyor cok itici duruyor
Ev topuzu ne ya hergün 1 sallasmasyon kelime çıkarmak zorundamısınız :D
çok seksi , ensesinden beyaz tenle karışık sarı saçları görünmeli vuuuuuuuuuuu uuuuuuu
Bu saçı yapanlar özellikle nasıl desem resimde ki gibi kısmen dağınık. Erir adam yani net.
O benim işte yapıyorum hep :D
Genelde çok doğal ve güzel duruyor.
Yakışıyorsa kel olsada olur
Cok tatliyiz bee o halde
Çok yakıştırıyorum daha salaş ve hoş duruyor.
Yakışana çooook yakışıyor. Ben beğeniyorum.
Çekici ama hafif sabri abimsi
yapsın canım ne oalcak
allah sevdiklerine bağışlasın ammk
Cok rahat oluyo bende boyle yapiyorum
ben sık yaparım severim :D
Doğal güzellik candır, pijama, panduf candır !! :D
Çok doğal çok sevimli olunduğu kesin.
HerkeşiN hayatına kimse karisamaz
salaş ama güzel oluyorlar :)
Onlar bir melek benim gözümde❤
nasıl göründüğüne bağlı
Bize sormamısın ama :) hoş
Evde iyi dışarda kotu.
Kimine çok yakışıyor ev haline aşık olunuyor.
Çokta iyi çokta harika buluyorum
ne bilelim naparlarsa yapsınlar
El alıskanlığı heralde
Cok seksi buluyorum nedens ejsjs
Herkese yakismiyor ☺
Hoş Çin prensesleri gibi :)
Çok hoş ve seksi
Evdeyken saclarimi bu sekilde toplarim hep.
İyice saçmaladın artık yapar ne var burada.
Çok iyi!
herkes aynı değilmi
sade ve seksi
Bitiyorum arkadaş.
yakismasi önemli
Naturel kızlar
Gayet güzel
Hiç bişey.
En sevdiğim model
benim yaz mod :D
güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar