Sevgilime bikaç gundur çok trip attım. bana soğuk davranıyor sanki. bu durumu nasıl duzeltebilirim kızlar? erkekler?

sevgilimin ustune çok gittim bu ara. onu özlediğim için göremiyorum diye bunalttım. kapris yaptım açıkcası bikaçgun.1 aydır uzağız. bana soğuk davrandıgını hissediyorum. soruyorum ama hayır sana öyle geliyo diyo. ama hiç aşkım falan demiyo. normalde hep aşkım derdi. yanındayken hiç tripli biri değilim hiçbişeyine karışmam.çok huzurluyuz yan yanayken. ama uzakta olmuyor böyle. bir sorun yok diyor. ben de ona yazmaktan alamıyorum kendimi. bu soğuklu nasıl giderebilirim bir fikriniz var mı? nasıl davransam ters tepmez de eski haline döner?
Sevgilime bikaç gundur çok trip attım. bana soğuk davranıyor sanki. bu durumu nasıl duzeltebilirim kızlar? erkekler?
Cevapla