Ne hissederdiniz ne yapardınız tepkiniz ne olurdu
detayyyyyyy detayyyyyyy detayyyyy
detayyyyyyy detayyyyyyy detayyyyy
Genelde kızlar özlediği için değil önce trip atıyor sonra erkek karşılık verince sinir oluyor ve ağlıyor. Kimse aksini iddaa etmesin denenmiş ve onaylanmıştır. :)
Ay kiyamaaaaam derdim😂😂 saka saka bnde aglardm ya keske olaydi a. mu. niyim 👌👌👌👌
gel buraya balım der sarılırım. O çatırdama sesi gelene kadar da bırakmam.
Bende ağlardım sımsıkı sarılıp yanağından öperdim :)
Cevap
8Cevap
Hoşuma giderdi ne olucak. O ağlayınca gülerdim yani hoşuma gittiği için. yaşadiğim vakit bu olmuştu.
Nerde olursa olsun yanına giderdim hemen 😊
😊😊
Hiç bişey olmazdı ödeşmiş olurduk
Sendemi ağladın 😊
6 yıl boyunca sevdiğim çabaladığım için evet
göğsüme yatırır cips kola yapardım :D
Cips kola? Anlamadım
Neden teselli edip sarılmazmıydın 😞
O öyle ağlarken cipmi yiyceksin 😞
Cipsmi
Bir erkek benim için ağlasa dünyayı yıkarım ya sonuçta o bir erkek ve benim için ağlıyor :O :D
yok ağlasanda yaranılmaz sizlere.
@BulentBaskan Ağlıycak erkek kalmadı bu devirde merak etme o yüzden.
ağlamaya değicek kalmadi bence.
@BulentBaskan Ağlamaya değicek kalmadı diyorsun ama dikkat et ileride öyle bir şey olurki ağlarken ben napıyorum dersin benden söylemesi!.
Ölürdüm
Ölürdüm sevinçten :D
Özleyen insan gelir koşar yanında olur.
Sarılırm ya :) bnde özlüyorum
Yanina giderdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar