ben fazla mimik kullanan biriyim çok sempatik bulurlar bu adama da bayılırım ayrıca :) sizce peki?



Mimik kullanan insan yalancı değildir sahte değilde şirin ve durusttur çünkü içindekileri yüzüne yansıtır :)
Evet ben de ayni sekilde insani güzellestirende bu
Bende genellikle mimiklerimi kullanırım ama bazıları çok sinir ediciler
Yerine gore :P
Cevap
10Cevap
Evet seviyorum ve onlardan biri olduğum için mutluyum. Yaşasın mimikler. :D
Aynen mimikleri severim
Bu adam siciyomus gibi olmus
ben de çok mimik kullanırım ama erken yaşancakmışız cildimiz kırış kırış olcakmış
Yakisana gidiyo da bazi. tiplwre hic. olmuyo itici duruyo
Bence en etkileyici sey jest ve mimikler olmazsa olmaz
sempatik ve içten geliyorlar, bende çok kullanıyorum.
severim özellikle kızların gamzelerini
Bende cok kullanirim kullananlarida severim :)
çok donuk biriyim mimik bile kullanamıyorum :/
Bir kıza yakıştırdığım en güzel şey, tebessümü.
Samimiyetsiz itici şeyler
mimik niye sevilmesin :/
Yapmacık olmadığı sürece sevimli oluyor.
Aynen kızlarda mimik çok hoş
Çılgın Kezban mimik atıyor Yov yov :)
ya benim pozlarr:D
Mimik candır 😊😌
Yalanci olurlar
Bazen
he he
Yok..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar