Sevgiliye para yedirmek bana enayilik gibi geliyor sizce yanlış mı?

Şimdi bazen kontör bitiyor atıyorsun, bir yere gidiyorsun sen veriyorsun, bir şey yiyorsun sen veriyorsun, böyle birike birike baya para gidiyor. Ben rahatsız oluyorum bundan yanlış mı düşünüyorum cimri miyim ben?
Sevgiliye para yedirmek bana enayilik gibi geliyor sizce yanlış mı?
Cevapla