Sevgilim beni çok bekletiyor.3 saat beklediğimi bilirim. Artık sıkıldım beklemekten. varmıdır bu duruma bir çözüm?

Her gün aynı sorunla karşı karşıyayım. Uyandığında arıyor. haber verdiği saatten en az 3 saat sonra iniyor. Ben o 3 saat içinde çılgına dönüyorum. Neymiş efendim yataktan ayılması yarım saat sürüyomuş zaten , banyo yapıyomuş , hazırlanıp yemek yiyip öyle iniyormuş. üstelik bide geç kalkma problemi var öğlen 1 e kadar uyuyo.(tabii bazende 4 te uyanıyor ). e hazırlanması desen 4 ü buluyo saat. ve bu saat uzayabiliyor ek olarak işi çıktığında. bu konu hakkında sayamayacağım kadar çok tartıştım. Ancak hiç bir sonuç elde edemedim.Üstelik geçen hafta akşam 6 da geldiği oldu. Ne yapıcağımı şaşırdım
Sevgilim beni çok bekletiyor.3 saat beklediğimi bilirim. Artık sıkıldım beklemekten. varmıdır bu duruma bir çözüm?
Cevapla