:( sevgilim yok depresyona girdim kime yakınlaşsam birden uzaklaşıyor tipim var konuşmada olmuyor :( kafayı yiyicem?

eskiden sevgilim çok olurdu şimdi olmuyor aşk hayatın tıkandı sanki
:( sevgilim yok depresyona girdim kime yakınlaşsam birden uzaklaşıyor tipim var konuşmada olmuyor :( kafayı yiyicem?
Cevapla