Aşık oldumm ama yüzvermiyoo
Aşık oldumm ama yüzvermiyoo
Aşık oldumm ama yüzvermiyoo
Aşık oldumm ama yüzvermiyoo
Aşık oldumm ama yüzvermiyoo
sen aşık değilsin o sadece sana yüz vermediği için onu elde etmeye çalışıyorsun insanoğlu böyledir ulaşamadığı ne varsa tatlı gelir ona
olabilir :) :) :)
hadi hadi korkma itiraf et kendine dediğim g, b, değil mi
itiraf ediyorum değil :) :)
Senin aşkından haberi var mı
var tabii kaç defa sordum sana aşık oldum bir şans ver falan ama yokk arık msjlarıma cevap bile yazmıyoo :(
:( :(
:( :( :( bir kız onu seven biri olduğunu bilince ne hisseder sevinir mi sinirlenir mi gıcık mı olur
Ya karşısındaki kişiyi sevmese bile egosunu tatmin ettiği için sevinir ama sevmediği birine de yüz vermez
sonradan sevme ihtimali olmaz mı sonuçta ona bir ilgi gösteriyodum falan
Yani tabi ki olabilir. Örneğin kızın kötü olduğu bir anına denk gelir etrafındaki insanlar ona kötü hissettirdiği sıra onu mutlu etmek için uğraşırsın falan o da ona verdiğin değeri anlayıp etkilenebilir.
:) :) :) ohoo biz de şans yokk biz kızın en mulu anına denk geliriz söylediklerimiz anca kızın moralini bozar :) :) aklın da da öyle kalrız
Cevap
0Cevap
boşver gitsin inan daha mutlu olursun
ya boşveremiyorumm :( :(
kahrolursun çok çekersin başka birini bul sana yüz veren sevebilecek birini
:( :( :( ya benim elimde değil ki
tam tersine senin elinde sen kendini yapamıyorum ondan başkasını sevemem diye inandırırsan tabi yapamazsın biraz beyninle hareket et
:( :( :( olmyan bişeyle nasıl hareket edeyim :)
Yaa aklima dustu aksam aksma arabeske bagladum kendimi :( :(
aman ne üzülüyorsun
Ya asik oldum maleseff :( :(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar