Sevdiğiniz insan için yapabileceğiniz veya yaptığınız en çılgın şey nedir?
Soru açık arkadaşlar :) merakla yorumları bekliyorum
Soru açık arkadaşlar :) merakla yorumları bekliyorum
O tugayda oturuyordu bizim eve çok uzaktı normal arkadaştık tabi ne yapıyorsun dedim misafirler var içeride pencereden dışarı bakıyorum diye mesaj attı saat akşam 22:00 uzanıyordum üstümü giyinip evden hemen çıktım dolmuş durağına gittim baktım cebimde para yok koşmaya başladım saat 23:20 falandı geldim evlerinin önüne baktım pencerede yok dedim tekrar ne yapıyorsun diye misafirler gitti bende yatağa girdim dedi sen ne yapıyorsun dedi bende uyumaya gidiyorum Allah rahatlık versin dedim eve yürüyerek döndüm eve eve geldiğimde saat 02:30 u geçmişti ve ona bir gün onu sevdiğimi söylediğimde o senin beni sevdiğine inanmıyorum dedi 11 yıl oldu
Vay anasını :/
Odasına Kocaman bir Pembe Ayı almak ve o gün araç yokken dolmuşla götürmek zorunda kalmak ?
Tuhaff
Olabilir:)
Rica ederim :)
Hiçbir şey yapmam benim gibisini istesede bulamaz zaten
Ne yapmadim ki :( yy 😢💔
Cevap
31Cevap
şunu yapmıştım sigara dumanı ve kokusundan rahatsız oluyor diye Onun içme demesini beklememiştim pazar günü akşam 6 da buluşmamız olduğu için o gün akşam 6 ya kadar sigara içmedim daha sonra 22:30 da ayrıldık Ogün ilk Sigaramı 22 33 de içtim
:( üzücü bişey değer bilmemiş
Yaparsam özelimdir.
Aksi halde öyle çılgınlık falan pek sevmem
Buda guzel
Kalabalığın içinde avazim çıktığı kadar ilan-ı aşk ederim..
Olursa balkonun camindan seni seviyorum diye bagirirdim:D
1 kere görebilmek için 8 saat ayakta yagmur altında bekledim.
eski sevgilisi hakkında laf çıkardı diye evinin kapısını kırıp özene bezene dövdüm adam olsun diye...
Hiçbişey yapmadım varlığımın yeteceğini düşünmüştüm çünkü 😏
Evlenme teklif etmek...
Bu çılgınlık mı
Totosunu ellemiştim sonra tokat attı işte niye dedim niye elliyon dedi ''annem göster ama elletme dedi'' dedi
intihar edeceğim diye cep paraşütü ile 48 katlı bir binadan atladım aşağıya. Tam da dibine inip öpmüştüm. Ertesi gün terk edildim.
Kendimi 8 kere bıçakladım
Maşallah ruh hastası h. g :D
2 . Sevgilime yoğun ısrarı üzerine anal sekx yaptık. bakireydi kendisi.
Ayaklarını yalamamı istedi yaptım sonrada sevdim Fetiş oldum
Okulda 1 katta camdan atlamıştım :D
Kizligini vermek istedi yapmadim çok sevdim..
Sevdiğim insana sevgimden başka bisey vermem
Yapamıyacagım bırsey yokkı
bir Çakmak çalıp sigara yakarım kıymetimı bilsin
OnA bunu söylememek
O cilginlikmi
Çılgınlık değil
anam babam için herşeyi yaparım
Fenerin maçı varken onunla buluşmak.
Sevdiğimi hissettiriyorum ya yetmez mi
Sadece sevdim bence yeter
sınırı yok
kimse için bir şey yapmam
dut ağacında kiraz topladım :D
akılına gelemeyecek şeyler
Daha bişe yapmadım
Rafting yaptım :D
Mesaj hakkı yapmak
b*k yemek
çılgınca yok :D
uçurumdan atlamak
Sapık geldinmi gene
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar