29 yaşına girmek üzereyim bu zamana kadar düşünüyorum da ne istediysem olmadı neden senin için bu kadar zor olan?

Her şey başkaları için basit mesela c o cuk sahibi olmak kimileri uğraşır olmaz kiminin hemen olur kimine evlilik bu kadar kolay kimine nasip olmaz iş desen aynı uğraşır sin ama kimisi tak diye işe yerleşir herkesin sınavı farklı ama şartlar eşit değilken nasıl aynı sınavdan gecmemiz beklenir
29 yaşına girmek üzereyim bu zamana kadar düşünüyorum da ne istediysem olmadı neden senin için bu kadar zor olan?
Cevapla