
Evleneceğiniz kişiyi bu şekilde görseniz ağlar mısınız?
Allah herkese nasip eder inşallah💞💞💞

Allah nasip etsin çoğu kızın en azından isteyeceği şeydir herhalde. Yani sonuçta karşımızdaki insanın duygularını hissetmek istiyoruz biz de. Ama herkes aynı şekilde davranmaz elbette çünkü herkes duygularını dışa vuramaz. Bazısı saklar, bazısı belli eder. Ama emin ol, doğru kişi ise şayet, belli etmese bile o gün içinde fırtınalar kopuyor olur :)
:D ben bile kendimi gelinlikle onuda damatlikla gorunce aglarim oda aglasin banane 😂
Sen ne diyorsun. Şu an hayatım tamamen bu tabloya angaje olmuş durumda. Ailevi sebeplerden dolayı biraz zorluk ve gerilim yaşıyorum. Gelen geçen vuruyor 😊 Erkek için i na nıl maz zor bir süreç. Bunca çabanın nihayetinde ağlamak ne kelime muhtemelen gözüme okyanus kaçar kardeşim 😂
ben ağladım...
Cevap
21Cevap
https://i.hizliresim.com/nmEmd0.jpg
bence bu anı da yaşa..
https://i.hizliresim.com/3jAYBr.jpg
ve bu fotoyu da uyurlarken da sen çekmelisin :)
https://i.hizliresim.com/3jAYAM.gif
böyle sana dokunmaya çalışırken korkmaya çalışsın bunun için ağla
Ağlamam, duygularını herkes aynı şekilde dışarı vurmaz.
Ben ağlayarak değil tebessüm ederek dışarı vururum genelde sevinçlerimi.
Cok uzak geliyor o anlar bana ama bazen düşünüyorum o durumda kendimi nasil tutabilirim diye.
Yaşadım merakinizi gidereyim o o gunluk bir duygu orda birakacaksin finalde. Evlenmeyi falan koy gotune o anı yaşayıp kaçacaksin salondan
Hayirlisi ama cok acelecisiniz ve olmasa da hayat devam eder
Ben genelleme yaptim sen daha kucuksun zaten ama herkes de bir evlenemiycem mutlu olamiycam telasi var bu da yanlis tercihlere yonlendiriyo
Afferim akilli kiz
Amin amin cumlemize insallahh
Ulan bir ağlayan erkek istiyorsunuz bir istemiyorsunuz karar verin artık ***
Kes sesini de iyi dinle her kız aynı şeyi ister.
Bir kız gelir derki sevgilim şunu yapmıyor birsi geliyor sevgilim şunu yapıyor diyorsunuz. Erkekteki düşünce sevdiği kadını mutlu etmektir. Ve elinden geleni yapar. Şimdi sen bana kalkmış diyorsun ki başkalarının düşünceleri ile yaşamaktan vaz geçin diyorsun... Bir aslan yelesiyle aslandır anladın mi tutup da yelesine kurdele takmaya çalışmayın. Veya yelesini kesmeyin. Neyse onu kabul edin. Saçma sapan yorumlarda yapma. Biraz düşün anladın mı?
Haddimi de ahlakını da en iyi şekilde almış bir insanım anladın mı? Baban sana böyle çıkışmayacaksa git babanla erkekleri konuş anladın mı? Kıza bak be sanki bana Bolu Bey'inin kızı. Sen buraya birşey paylaşıyorsan her türlü yoruma hazır olacaksın. Kendini birşey sanma anladın mı? Hadi git şimdi buradan babanın kollarına.
Kusura bakma seninle konuşacaksam eğer edep geride kalmalı sizin gibilerin dili bu çünkü.
Bence sen öncelikle bir Türkçe dersi al. Sorunun nedir biliyor musun? Gerçek anlamda cahil olman , sen beni kelimelerime göre medeni olmamı veya olmamamı... bunu yargılamazsın. Ki ben görebileceğin en medeni insanım. Başka bir erkekle bu tartışmaya girmiş olsaydın eğer küfürleri yiyor olacaktın. Bence benim gibi biriyle münazara yapmayı hak ediyorsun. Bu yüzden iki gündür atışıyorum seninle. Olaya birde bu acıdan bak bence... Senin alta kalmama çaban beni eğlendiriyor.
:) Çılgın insan
Amin :) o ağlarsa bende ağlarım ki
adam niye ağlıyorki anlamadım ben
onu soruyom işte neden ağlıyor?
peki
Evlenmemeyi tercih ediyorum!
Aglarım tabıkı aglanmaz mı? :)
Resimdeki olayı bile ayıktıramadım.
niye aglanacak onu anlamadım :D
bu herkese nasıp olmaz kanks
Ağlarım Rabbim nasip eder inşallah 😳
Ağlıyorum şu an.
Kötüye Bişi olmaz korkma
Aglamakmi o gundemi
Gülerek ağlarım
Nerde boylesi :)
İnşallah :(
Makyajim akar :))
Anlamadım ne olmuş?
O ana bagli.
ne var ki bu anda?
hadi gel ölmeden..
aaayneen
Adama acıdım mk =/
ölürsün abisi ölür
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar