kurtlar imparatorluğu... Fareler ve insanlar... Medyum (stephen king)... limon yapraklarının kokusu bu kitaplar en sevdiklerim en ilgimi çekenler.. Birisine hediye edecek olsam bunlardan birini hediye ederdim özellikle de limon yapraklarının kokusu... Kurtlar imparatorluğu da baba hediye çok sevdiğim bir arkadasimdan
06 Yorumla- +1 yıl
Fareler ve insanlar... muhteşemdir. limon yapraklarının kokusunu 3 sefer okudum, her okuyuşumda farklı bir tat almışımdır. harikuladeydi
- +1 yıl
Soluksuz okuduğum bir kitaptı diyebilirim. ama sonu daha güzel bitse sanki daha güzel olurdu. aklıma düşürdünüz elimdeki kitabı bitirdikten sonra bir kere daha okuyayım bu ktabı ")
- +1 yıl
Okuyunca göndereyim o halde:)
En İyi Cevaplar
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 796 cevap paylaştı.
+1 yılÇiçek dalında, kitap okundukça güzeldir. Çiçek alan da kitap alan da olmadı.. Ben hediye etsem Seni unutmaya gücüm yetmedi, kitabını hediye ederdim herhalde. Gerçek aşkın olabildiğini bilsin. Bağlılığın bitmeyebileceğini bilsin diye.
05 Yorumla- +1 yıl
İlayda, Bahar Hemşire ve Sultan… Hepsi birer aşkın öznesiydi ama, Fat'ı Nakış Baba yapan ve onun ince ince işlediği gönül tahtına oturan gerçek sultan kimdi? güzel kitaptır
- +1 yıl
Vayy çok iyisin. Bu bilgi hazinenden dolayı sana saygı duyuyorum
- +1 yıl
Estağfurullah saygı benden zatıalinize efendim ")
- +1 yıl
:) :) beni utandırıyorsunuz
- +1 yıl
Estağfurullah efendim siz dr beni utandırıyosunuz:)
+1 yılPeki bende aşk kitabı hediye edecem bu kitap www.bkmkitap.com/evlilik-aski-guldurur ama normal arkadaşız hediye etsemmi?
00 Yorumla
Aynısını ben yaptım. Hediye ettim beni bıraktı gitti 2 ay sonra :D Kıza değilde kitap onda kaldı ona yanıyorum :D
12 Yorumla- +1 yıl
Bu güzeldi ama ya:)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
+1 yılKitap hediye ettim. Olay şöyle biz bunla çıkmıyoruz bu bende kitabı gördü bütün adanayaı aradım bulamadım okuyabilirmiyim dedi hayır dedim ben okuyorum sonra verirmisin dedi hayır dedim neden diyince ses etmedim 14. Şubat günü aldım kitabı ona sonra işte bana aşık oldu kitabın adı =
Bana İkimizi Anlat15 Yorumla- +1 yıl
Budur işte seni seviyorumun en güzel hali
- +1 yıl
Yazari kim
- +1 yıl
@Uçuçböcügü ahmet batmanın çok güzel bir ktabıdır
- +1 yıl
Evet ahmet batman yazarı
Gizli Üye(30-35)+1 yılSabahattin Ali içimizdeki şeytan sf 87 deydi sanırım ömerin macideye aşk itirafı var oraya işaret koyar verirdim. Ama beni Ömer'in macideyi sevdiği gibi sevmesin, yipratmasin içindeki şeytana sığınıp bütün yaptığı kabahatleri bütün tembelliklerini ona yüklemesine bende macide gibi onu nasıl olsa değiştiririm diye düşünüp hayatımızı mahvetmeyelim. Birbirimizi olduğumuz gibi kabullenelim
10 YorumlaYeryüzündeki tüm kitapları alsam da gözüm doymayacak. Kitaptan daha değerli hediye bilmem :)
211 Yorumla- +1 yıl
Aynı düşüncelere sahibiz. kitaplarım bitmeden sipariş vermeden duramıyorum. Ev kitaplarla doldu. okunmak için sıra bekleyen kuzucuklarım onlar benim :)
- +1 yıl
Ya tahmin edebiliyorum. Artık annemden gizli gizli sipariş vermekten bir hal oldum. hep bir ne zaman yakalanacağım korkusu:) dün sipariş verdim daha derbie macomber serisini:)
- +1 yıl
Aaa affola ya bilemedim") okuyunca yorum atarım size:)
- +1 yıl
Kitap dostluğu olabilir o zaman. Takas fikrine açık mısınız")
- +1 yıl
Ama benim de kuzucuklarım:) okuduktan sonra geri versek o zaman")
- +1 yıl
Aa çizmek ki? Allah korusun ya:)
Eğer bir gün birini seversem ona hediye edeceğim kitap Senden önce ben olur. Okusun ve anlasın sevmenin ne kadar zor ve acı verici olduğunu, nasıl değerli bir his olduğunu, kaybetmenin ne demek olduğunu...
02 Yorumla- +1 yıl
Başlangıç için harikulade bir kitap olur
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılSabah Uykum..
pbs.twimg.com/.../...1d83e55c4a9012da6278bdc7.jpeg06 Yorumla- +1 yıl
Sevemedim bu kitabı üstad
- +1 yıl
Kitab biraz saçma ama içindeki sözler güzel ustam
- +1 yıl
Altı çizilecek bir kaç söz var evet haklısınız ama okumaya değer mi bilemedim
- +1 yıl
Saygı duyarım
- +1 yıl
Saygı benden üstad.
- +1 yıl
Eyv
+1 yılElif gibi sevmek ederim beni boyle seveceksen oyle gel derim :)
11 Yorumla- +1 yıl
Bir kaç şiiri dışında sarmadı beni bu kitaplar ya
+1 yılHangi kitabı almak isterdin daha bana göre bir soru olurdu. Evet çok hediye kitap aldım beni tanıyan herkes bilir en sevdiğim hediyenin kitap olduğunu. şu an bin muhteşem güneş kitabı siparişim :-D
03 Yorumla- +1 yıl
Dün 2. okuyuşumdu o ktabı. muhteşem bir kitaptır ya:) kitap hediye almak hediye etmekteki o eşsiz lezzeti çoğu kimse anlamaz çocukca gelir onlara. bu duyguyu yaşayan bilir diyorum
- +1 yıl
Banada bir arkadaşım söyledi okuduğum en muhteşem kitap diye bende bir arkadaşıma alda okuyalım dedim almış bugün daha bana ulaşmadı
- +1 yıl
Ama serinin ilk kitabından başla mutlaka. kopukluk olmasın
+1 yılvalla ben grinin elli tonunun serisini hediye ederdim heralde :D
03 Yorumla- +1 yıl
Olmazsa olmazlardandır bu seri:)
- +1 yıl
ee tabiki anlatılmış en iyi aşk hikayesi bence :)
- +1 yıl
En iyisi olmasa da iyi bir seri diyebiliriz:)
Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,5b cevap paylaştı. Bir çok kez hedyeleri ettim. Konusu aşk olan da vardı tarih olanda öykü roman vs
01 Yorumla- +1 yıl
Kitap hediye etmek erdemliktir efendim
Keşke tüm hediyelerim kitap olsa :)
+1 yılFısıltıyı hediye etmek isterdim aşkın en fantastik hâli bence
01 Yorumla- +1 yıl
Güzel bir kitaptır bilirim :)
+1 yılBeyaz geceler'i hediye etmiştim bir hafta konuşmadı benle..
02 Yorumla- +1 yıl
:) neden peki
- +1 yıl
Kitabın sonunda kız terk ediyordu :)
Charles Bukowski-Ölüler Böyle Sever. Hediye etmiştim. şu an görüşmüyoruz. Sevmiştir umarım.
01 Yorumla- +1 yıl
Muhtemelen çok sevmiştir. can alıcı bir kitaptır :)
+1 yılBenim hediye anlayışım farklı, kitap okuyacağına beni okumasını tercih ederim...
00 YorumlaSabah uykum~ahmet batmanın kitabı
19 Yorumla- +1 yıl
Açıkcası ben pek bir lezzet aalmamıştım bu kitaptan
- +1 yıl
Bilmem ki. basit geldi bana. yazarın bana ikimizi anlat kitabı kadar çekmedi beni içine mesala
- +1 yıl
Kitaplar candır. kuzucuklarım derim ben onlara:) Kahraman Tazeoğlu ile bir kaç kez aynı ortamda bulunduk. sohbetlerini dinlemeye nail oldum ama kitaplarını hiç merak etmedim ya. arabesk geliyor bana ya da zaman kaybı. sen nasıl buldun peki?
- +1 yıl
Siz bir de beni görseniz. insan çocuk gibi seviniyor işte. kitaptaki insanları sokaktaki insanlardan daha çok sevdiğim için ayrı bir bağ kurdum kitaplarla aramda. sizler gibi insanların var olduğunu bilmek ayrı bir huzur
- +1 yıl
Teşekkür ediyorum. eksik olmayın
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim aşkım olsa olsa babilde ölüm İstanbul'da aşk olurdu
03 Yorumla- +1 yıl
İskender Pala'nın bu harikulade hediye edilmez mi ya:)
Cevap sahibi+1 yılAşkın tanımı tutkusu talihsizlikleri acıları ben tamamen peki siz?
- +1 yıl
Ben Martin Eden olurdum ve bu güzel kitabı gönderirdim. okudunuz mu siz bu kitabı?
Sabahattin Ali kürk Mantolu Madonna
11 Yorumla- +1 yıl
Klasikleşmiş güzel bir kitap
+1 yıluğultulu tepeler.. önce kendim okuyup içinde belirli yerlere küçük kâğıtlara notlar bıraktım.. umarım ona olan sevgimin büyüklüğünü anlar
00 Yorumla
+1 yılOvıdıus - Aşk Sanatı ( bir kadının ve bir erkeğin nasıl sevileceğini anlatıyo )
00 YorumlaKüçük Prens.
13 YorumlaDimağımda ayrı yeri olan bir kitaptır
- +1 yıl
Antoine de Saint Exupery'in klasikleşmiş bu eserini açıkçası vizyona girdiğinde korktum izlesem mi izlemesem mi diye? Küçük prens benim iç dünyamda kurmuş olduğum vizyonda ki gibi kalsın istedim. Çünkü filme gitsem belki de büyüsünü yitirecekti ben de. okuduğum kitaptan sonra ki bu kitap beni tesiri altına alırsa ve de hele ki filmi çıktıysa bu korkuları hep yaşarım ben:) ama yine de gittim filme. içimdeki o büyüyü yitirmeden geldim. büyük insanların anlamsız dünyasını anlatan güzel bir film olmuş
Franz Kafka- Milenaya mektuplar
05 Yorumla- +1 yıl
Bu kitap ki... kaç sefer okudum Ama doyamadım
- +1 yıl
Kitaplardaki gibi yaşanan o büyük aşklara tesadüf etmeniz , etmemiz dileğiyle
- +1 yıl
Bilmukabele efendim
+1 yılLeyla Erbil'e Mektuplar
A. Arif07 Yorumla- +1 yıl
"sabah gözlerimi sana açarım.
akşam, uykularımı senden alırım. nereye, ne yana dönsem karşımda mutluluğun o harikulade başdönmesini bulurum... diğer adı leylim leylimdir. okunmalı diyorum - +1 yıl
Aynen Leylim Leylim. Sevmenin en masum hali deyince aklıma bir başkası gelemezdi. Bu kitabı içinde bir notla hediye etmiştim ve inanılmaz mutlu olmuştu
- +1 yıl
Aslında çoğu kişi bilmez bu kitabı. sizden duyunca şaşırdım
- +1 yıl
Bilinmemesi daha iyi. Ben şahsen bazı kitapların bazı kişilere özel olarak kalmasından yanayım. Yoksa herkes ikinci yenici, her Sabahattin Âli'ci oluveriyor bir anda.
- +1 yıl
Değişik bir bakış açısı. izahatınıza hayran kaldım diyebilirim.
- +1 yıl
Teşekkürler^^
- +1 yıl
Rica
kadınları anlama sanatı ve bir öküzün günlüğü
03 Yorumla- +1 yıl
Bir öküzün günlüğü mü? Hiç duymamıştım. nette yayınlanan bir kitap mı bu
- +1 yıl
Ama duymadım napayım")
+1 yılGenç Werther'in Acıları.
07 Yorumla- +1 yıl
Hediye edilebilecek en güzel kitaplardan bence. insan beynini geliştiren 10 kitap arasında yer alıyor bu kitap.
- +1 yıl
Kesinlikle öyledir. Mükemmel bir hediye olurdu.
- +1 yıl
Diğer geriye kalan 9 kitabı da okumalısın o zaman
- +1 yıl
Listesi varsa alırım. Bildiklerinizden.
- +1 yıl
Mutlaka okuyun.
Johann von Goethe / Genç Werther’in Acıları (1787)
Jane Austen / Aşk ve Gurur (1813)
Nathaniel Hawthorne / Kırmızı Leke 1850
Gustave Flaubert / Madam Bovary (1856)
George Eliot / Middlemarch (1870)
Leo Tolstoy / Anna Karenina (1877)
Virginia Woolf / Bayan Dalloway (1925)
Toni Morrison / Sevgili (1987)
J. M. Coetzee / Utanç (1999)
Muhsin Hamid / Gönülsüz Köktendinci (2007) - +1 yıl
Çok teşekkür ederim liste için.
- +1 yıl
Rica ederim
+1 yılFısıltıyi hediye etmk isterdim yapsammiki doğum gibi yaklasio :) has sözcüklerle dile getiriyorum ama hoşuna gidermiki bu hediye
07 Yorumla- +1 yıl
Sevgiliden kitap almış olmak kimin hoşuna gitmez ki
- +1 yıl
Peki teşekkür edrim deniyecegim bunu:)
- +1 yıl
Alttaki kitabı okumadım sizce hangisi?
- +1 yıl
Küçük prens mi?
- +1 yıl
Ha pardon Ahmet Batman ı diyorsunuz. ben çok sevmiştim. illaki okunacak kitaplar arasında diyemem ama okurken dimakta güzel tat bırakan bir kitaptır
- +1 yıl
Teşekkür ederim bakayım ona da o hlde saolun
- +1 yıl
Rica ederim ")
Erotik masaj kitabı hediye ederdim :D
01 Yorumla- +1 yıl
Charla Hathaway... delisin :)
+1 yılDaha dün ettim be :) Bırakma ellerimi diye kitap
01 Yorumla- +1 yıl
Cansın kardeşim:)
Gizli Üye(30-35)+1 yılAşk ve gurur'u hediye etmek isterdim.
01 Yorumla- +1 yıl
Hediye edilebilecek en güzel klasiklerden bir tanesi;)
+1 yılKürk Mantolu Madonna'yi hediye etmiştim
01 Yorumla- +1 yıl
Sabahattin Ali klasiği ")
+1 yılbana ikimizi anlat :)
02 Yorumla- +1 yıl
Ahmet Batman çok güzel anlatmış :)
- +1 yıl
aynn
Alışveriş & Hediyeler konusunda 3,9b cevap paylaştı. senden önce ben okusun sevgımı anlasın
03 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle aşık maşuğun okuması gerek bir ktap.
- +1 yıl
Bence okumalı hem de kesinlikle okumalı.3 sefer okudum ben yine de doyamadım")
+1 yılahmet batmanın tüm serilerini
03 Yorumla- +1 yıl
Açıkcası bana ikimizi anlat dışındaki kitapları çekmedi beni içine
- +1 yıl
ben hepsini beğendim
- +1 yıl
Göreceli ne de olsa zevkler:)
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 323 cevap paylaştı.
+1 yılşeytanın sağ eli - john saul :D
09 Yorumla- +1 yıl
Aaa bu kitap kesinlikle okunmalı diyorum ya
- +1 yıl
mükemmel bir kitap tavsiye ederim
- +1 yıl
2 sefer okumuştum :)
- +1 yıl
o zaman birde tess gerritsen kitaplarına bak ben seviyorumo kadını :)
- +1 yıl
Gece nöbeti dışındaki diğer tüm kitaplarını okumuştum:)
- +1 yıl
gece nöbetide enfestir :)
- +1 yıl
Kitaplığımda okunması bekliyor ama sırası var tabi :)
- +1 yıl
Ama şimdi merak ettim. bak yaaa")
- +1 yıl
oku oku bir an önce :)
+1 yılFısıltı adlı romanı ve serisini :)
01 Yorumla- +1 yıl
Muhteşem kitaplar:)
+1 yılNar ağacı hediye ederdim hiç hediye etmedim
11 Yorumla- +1 yıl
Aaa Nazan hocamın kitabı. yahu bana sevgilim ya da sevgilim olacak kişi bu kitapla gelsin olay tamamdır ya. seni seviyorumdur bu")
+1 yılVe daglar yankilandi...
09 Yorumla- +1 yıl
Aaa bayılırım:)
- +1 yıl
Ucurtma avcisi ve bin muhteşem gunesi okudun mu ☺?
- +1 yıl
Okunmaz mı yahu. uçurtma avcısını hele ki.4 sefer okudum. O derece yani:)
- +1 yıl
Süper ve etkileyici bir kitap bin muhteşem güneşin son sayfasinda aglamistim - ☺
- +1 yıl
Adam yazıyor ya. kesinlikle her kitabı okunmalı bu adamın
- +1 yıl
Zaten 3 tane kitabi var ☺
- +1 yıl
4 kitabı yolda olduğu söyleniyor. uçurtma avcısını unutturacak bir kitaptan bahsediliyor ama:)
- +1 yıl
Onu ben ve daglar yankilandi kitabi için duymuştum son kotabindan haberim yok. Ama cikararirsa iyi eder mükemmel anlatiyor adam ☺
- +1 yıl
Kesinlikle. beklentim büyük. hadi bakalım hayırlısı
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 11,6b cevap paylaştı.
+1 yılSevme sanatı.
01 Yorumla- +1 yıl
Muhteşem bir rehber olurdu:)
Ya ben hangi kitabı hediye etsem?
00 Yorumla
+1 yılOlasılıksız. :D
01 Yorumla- +1 yıl
Nefessiz okunan bir ktap
Gizli Üye(30-35)+1 yılVayyy kitap hesiye etmek guzelmis denicem
00 Yorumlavayy beee helal
01 Yorumla- +1 yıl
Bu hangi kitaptı :)
+1 yılBudala
03 Yorumla- +1 yıl
Dostoyevski klasiği okunmadan olmaz:)
- +1 yıl
Budala bir başkadır
- +1 yıl
Ecinniler, Yer altından notlar, insancıklar gibi kitapları da unutmamak gerek
+1 yılSonsuz ol kalbimle ♥
08 Yorumla- +1 yıl
Kimin kitabı bu ya?
- +1 yıl
bu kitabı ruyamda okuyordum niye okudugumu bilmiyordum sonra sevdigim adam bu kitabın sonunu getir dedi kesinlikle oku dedi ruyamda sonra uyandım ruyadan ve boyle bir kitap gercekte yok aradım bulamadım :D cidden bak atmıyorum bu yuzden bu kitbı ona hediye ediyorum <3
- +1 yıl
Şaşırtıcı. Sen yazmalısın o zaman bu kitabı...
- +1 yıl
dusundum yazmayı kendi aramızda kalsın onunla beraber okuyalım istiyorum aslında :) evet cok sasırtıcı
- +1 yıl
İnşallah diyelim. uğruna kitap yazılan erkek... etkileyeci
- +1 yıl
bilmiyorum bnim ruyalarım hep anlamlı oldu ne zamn gorsam ruya kesinlıkle iyi kotu bisey yasandı
- +1 yıl
Bu inş iyiye dair olur efendm
- +1 yıl
insalllah :)
Küçük prens
06 Yorumla- +1 yıl
Ellerden ve dillerden düşmeden o güzel kitap:)
- +1 yıl
Filmini kaçırmayı:)
- +1 yıl
Hemencecik gidin
ruhunu satan hatun
04 Yorumla- +1 yıl
Hatun mu kadın mı?
- +1 yıl
Estağfurullah :)
+1 yılBana etsinler
01 Yorumla- +1 yıl
Kimin kitabı bu:)
+1 yılAşk üçgeni
01 Yorumla- +1 yıl
Güzel bir kitaptır üstad
Gizli Üye(30-35)+1 yılRez.
00 Yorumla
+1 yılSevgiyi kalıcı kilma
01 Yorumla- +1 yıl
İçinde sevgi varsa olay tamamdır
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar