• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (34) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Kadın EmeğiKadın Emeği
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(34)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Kadın Emeği Kadın Emeği
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +28
Aşk İlişkileri

Bir ilişkide sevgi var fakat saygı yok. Bu sevginin varlığından şüphe etmeli mi?

Blackandyou
Blackandyou Takip Et
Xper 4 Yaş: 29
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor

Bir ilişkide sevgi var fakat saygı yok. Bu sevginin varlığından şüphe etmeli mi?

Biraz şüpheliyim?

Bir ilişkide sevgi var fakat saygı yok. Bu sevginin varlığından şüphe etmeli mi?
Cevapla
İlişki Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • DermatologSEVGi
    DermatologSEVGi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 73%
    +1 yıl

    Sevgi olan Her Evlilik Yürür Yol Alır.

    Sen yeterki Arkasına Saygı kelimesinin Onurlu Duruşunu Eklemeyi Unutma.

    Onu kaybedersen elinde kalan boşluk sana öyle bir acı verecekki Anılarda eriyip biteceksin de gözlerini korkut Bağlılık sana Saygının anahtarını verecek.

    Ben Olur Diyorum. Kararsız Olanlar Kötüye Yorar. Arada kalan ezilir biter. İşte Bu

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Matmazelst
    Matmazelst Takip Et
    Xper 4 Yaş: 37
    +1 yıl

    Kesinlikle yürümez kendimden biliyorum onur kırıcı şimdilerde çok koymuyosa bile zamanla iliklerine kadar aşağılandığını hakaretlerini hissediceksin ve artık çok geç demek için bile çok geç olacak😕

    0
    62 Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      Hakaretlerini hatırladıkça kendime çok kızıyorum çok geç alınmış bir karar oldu ayrılık ama güç olmaması için elimden gelenin fazlasını yapcam

      Yorumla
    • Matmazelst
      Matmazelst
      +1 yıl

      Nasıl katlandım diyosun demi bazen çok aptal olabiliyoruz😔zararın neresinden dönersen kardır

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      Aynen öyle. Sevmek bir yere kadar gerçekten bunu yaşayarak gördüm

      Yorumla
    • KlasNick
      KlasNick
      +1 yıl

      Yok be canım senin için denedim genel olarak çoğu insanın zoruna gidiyor acı ama gerçekleri duymak :D

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      @KlasNick zorumuza istediği kadar gitsin kim kacabilmis gerçeklerden 😊😊

      Yorumla
    • KlasNick
      KlasNick
      +1 yıl

      Hahahaha Madam gibi madamsın tebrik ediyorum seni (:

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      @KlasNick gördüğüm kadarıyla da sende adam gibi adamsın tebrik ediyorum ben de seni ;-)

      Yorumla
    • KlasNick
      KlasNick
      +1 yıl

      Ben adamın dibiyim ham maddesiyim Hahahaha gece gece kendi esprine gülüyorum ya xD

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      @KlasNick küçük şeylerle bile mutlu olmasını biliyosun 😊😊

      Yorumla
    • KlasNick
      KlasNick
      +1 yıl

      Mutlu olduğuma değil mutlu edene bakarım her zaman ;)

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      @KlasNick ama mutlu olduğuna baktığın zaman ister istemez mutlu edene de bakarsın 😊😊 bence 😊

      Yorumla
    • KlasNick
      KlasNick
      +1 yıl

      Elbette mutlu edeceksin ki mutlu olasın o yüzden ♡ kirmamaya özen gosteririm (:

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      @KlasNick bence bu kadar mükemmel bir insan olamaz eksi yonlerin elbette vardır 😊

      Yorumla
    • KlasNick
      KlasNick
      +1 yıl

      Tabiki hangi 4×4 luguz benimde benimde görmediğim fakat karsimdakinin gördüğü hatalarım olmuştur illaki ama göz göre göre de yaptığımı hatırlamıyorum :D

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      @KlasNick göz göre göre hata yapan biri olmadığın yaptığın yorumlardan anlaşılıyor 😊😊

      Yorumla
    • KlasNick
      KlasNick
      +1 yıl

      Romantik birisi olduğuma borçluyum bunu :P

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      @KlasNick başımıza bide bu mu çıktı :-P

      Yorumla
    • KlasNick
      KlasNick
      +1 yıl

      Hahahaha o zaten vardı senin haberin yoktu :D

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      @KlasNick artık haberim var hahahaa :-D

      Yorumla
    • KlasNick
      KlasNick
      +1 yıl

      Hahahaha olamaz ya bir tutamadım cenemi :D

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      @KlasNick ne dedin ki sanki :-)

      Yorumla
    • KlasNick
      KlasNick
      +1 yıl

      Diyorum ki hani özele gecsek öyle bir şansımız var mı diyorum hani :D

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      @KlasNick artık ozeli falan kalmadı bence :-D

      Yorumla
    • KlasNick
      KlasNick
      +1 yıl

      Hahahaha haklısın (:

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      @KlasNick neden öyle dediğimi anladın sanırım :-)

      Yorumla
    • KlasNick
      KlasNick
      +1 yıl

      Valla anladigim şey hani konuştuk özelden ne konuscaz mi dmek istedin yoksa herseyi konuştuk ozelimiz kalmadı mi demek istedin. d

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      @KlasNick anlamamissin tam da tahmin ettiğim gibi ozelden mesaj atmayı dusunuyosun da atmayı mi beceremiyosun :-):-):-)

      Yorumla
    • KlasNick
      KlasNick
      +1 yıl

      Ya ben yeni uyelim x2 mi ne öyle bişey diyo onu beceremiyorum sen bana at bakalım olur mu :D

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      @KlasNick ben de atamiyorum yeni uyeyim 😊😊

      Yorumla
    • KlasNick
      KlasNick
      +1 yıl

      O zaman yapcak bişey yok napalım (:

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      @KlasNick aynen öyle 😊

      Yorumla
    • KlasNick
      KlasNick
      +1 yıl

      Artık 2 olduğumuzda yazarız (:

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      @KlasNick o zaman geldiğinde hatırlarsan yazarsın bay çok bilmiş 😊😊

      Yorumla
    • KlasNick
      KlasNick
      +1 yıl

      Bence hatırlanilmasi mutluluk verici birisin bu yüzden unutmak olmaz yani (:

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      @KlasNick davulun sesi uzaktan hoş gelir çok emin konusuyosun 😊😊

      Yorumla
    • KlasNick
      KlasNick
      +1 yıl

      Öyle hissettiriyorsun ama );

      Yorumla
    • KlasNick
      KlasNick
      +1 yıl

      Üzgün işareti yanlislikla oldu tebessüm olacaktı o ;)

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      @KlasNick belki de sen sırf öyle hisset diye bu sekil konuşuyorum olamaz mi 😊😊

      Yorumla
    • KlasNick
      KlasNick
      +1 yıl

      Neden olmasın fakat bu bendeki dereceni yükseltir ;)

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      @KlasNick sırf sen öyle hisset diye konuşursam sence sahte olmaz miyim 😊

      Yorumla
    • KlasNick
      KlasNick
      +1 yıl

      Fakat hepimiz öyle degilmiyiz sevgiliye alınan hediyeler edilen iltifatlar hep kendini iyi mutlu hissetsin diye degil mi bence sahte olmaz çünkü bir zaman sonra olay patlak verir :D

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      @KlasNick o zaman öyle olur da şu an öyle bir durum söz konusu değil ki. 😊

      Yorumla
    • KlasNick
      KlasNick
      +1 yıl

      Evet değil de demek istiyorum ki hepimiz ayniyiz yani o konuda öyle hissettirmek için farklı davraniriz yani ;)

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      @KlasNick ben olduğu gibi konuşmasını davranmasını tercih ederim ama 😊

      Yorumla
    • KlasNick
      KlasNick
      +1 yıl

      Zaten ozen gosterilmiyo diye ayriliklar ve anlaşmazlıklar canım ;)

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      @KlasNick en azından tanıma aşamasında olduğu gibi olsun yapmacık olmasın daha sonra özen göstersin yani 😊

      Yorumla
    • KlasNick
      KlasNick
      +1 yıl

      Inan

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      @KlasNick ınan derken anlamadım pek

      Yorumla
    • KlasNick
      KlasNick
      +1 yıl

      Inan odun insan her haliyle odun hani tanismada farklı tanistiktan sonra farklı olurum diyemem mz çünkü esege altın baglamislar ama eaek yine esek yani :P

      Yorumla
    • KlasNick
      KlasNick
      +1 yıl

      Yanlislikla yolladım :)

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      @KlasNick düşünceni sevdim özellikle örneğini 😊😊

      Yorumla
    • KlasNick
      KlasNick
      +1 yıl

      Öyle yani arada sasirtanlar oluyor tabi ama istisnalar kaideyi bozmaz. d

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      @KlasNick peki bir şey sormak istiyorum sen neye göre romantik olduğuna karar verdin 😊

      Yorumla
    • KlasNick
      KlasNick
      +1 yıl

      Mesela kiz yazmış işte sevgilimin parası yokmus pazar tanışma yildonumumuz parası olmadığı için supriz hediye falan bekleme benden demiş kızda uzulmus haliyle bende yorum attım süpriz illa parayla yapilmaz gider bir defter sayfası koparir içine şiir yazar bikaç resim yani çiçek kalp falan yazar resmini çekip atabilir parasız da süpriz yapılabilir bence para bahane olamaz dedim altına da not düşer aşkım param yoktu fakat senin uzulecegini bildiğim için elimden geleni yapmaya çalıştım keşke daha iyisini yalabilseydim fakat durumumu biliyosun bu seferlik affet diye bir not dusebilirdi diye yorum attım bu yeterli mi sence?

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      @KlasNick yeterli de bu durum senin alçakgönüllü düşünceli sevdiğine değer veren biri olduğunu da gösteriyor. Bilmiyorum yanılıyor muyum

      Yorumla
    • KlasNick
      KlasNick
      +1 yıl

      E tamam zaten romantik dediğin alcakgonullu ince düşünen değil midir başka açıklaması varsa da ben bilmiyorum :)

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      @KlasNick çok bilmislik yapiyosun yine 😊😊

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      @KlasNick ayrıca o uzun mesajı yazarken yorulmadin mi ya 😊😊

      Yorumla
    • KlasNick
      KlasNick
      +1 yıl

      Hahahaha yok canım ya cidden bilmislikten değil sana soruyorum kaç erkek böyle düşünür bir düşün bakalım burada kendimi ovmek için değil hani dedin ya nerden çıkardın romantik erkek olduğunu diye o yüzden soruyorum bu soruyu ukaliktan diil yani :P ayrıca yorulmadim sana mesaj yazmak benim için büyük bir zevk (:

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      @KlasNick 2 xper olmuşsun 😊😊

      Yorumla
    • KlasNick
      KlasNick
      +1 yıl

      Evet şimdi gordum bende (:

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      @KlasNick burcun ne 😊😊

      Yorumla
  • fakecocuk
    fakecocuk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Aşktır; değer verirsin, ödün verirsin, sevgiden de öte saygi gösterirsin, olmayacak kaç şey varsa bile bir araya getirirsin...
    Bakarsın, ne anlattığını anlaya bilmiş (?) ne de çözüm için bir şeyler yapma gayretinde...
    Bırakırsın kendi haline o yine döner gelir sahibine...

    0
    0 Yorumla
  • KlasNick
    KlasNick Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35 , eic 60%
    +1 yıl

    Sevginin varlığından değilde karsimdakinin karakterinden şüphe ederim ;)

    0
    14 Yorumla
    • KlasNick
      KlasNick
      +1 yıl

      Teşekkürler (:

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      Rica ederim 😊 yorumuna hayran kaldım gerçekten 😊

      Yorumla
    • KlasNick
      KlasNick
      +1 yıl

      Karaktersiz olacağına sevgilisiz kalmayi tercih ederim ;)

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      Bu yasanmisligimdan sonra seninle aynı fikirdeyim :-)

      Yorumla
    • KlasNick
      KlasNick
      +1 yıl

      Dünyada satın alinamayacak kadar değerli birsey varsa biri karakterdir dostum karakteri bozuk oldukları için adam sandıklarımız Madam çıkıyor. d

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      Ağır ama yerinde konusuyosun :-)

      Yorumla
    • KlasNick
      KlasNick
      +1 yıl

      Olması gerektiği gibi konuşuyorum ;)

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      Sen karakterinden şüphe ettigin biriyle karsilastin mi hiç

      Yorumla
    • KlasNick
      KlasNick
      +1 yıl

      Hayır fakat zaten insanlar gelisleriyle değil gidisleriyle ne b*k olduğunu belli ederler ;)

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      Gitmeden önce hiçbir şey belli etmezler yani öyle mi :-):-)

      Yorumla
    • KlasNick
      KlasNick
      +1 yıl

      Belli ederler ama zamanla bak ne diyosun saygı yok en başta biliyor muydun Hayır çünkü belli etmezler ne zaman içine girersin olayın bu ne biçim insan ben bunu böyle tanımadım dersin ve ayrilirsin bu işler böyle :D

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      Hayatı dalgaya alan birine benziyosun fakat çok iyi gözlemcisin ve çok iyi ifade ediyosun içinde bulunduğun durumu. Karşına senden daha akıllı ve zeki biri çıkması lazım yoksa o iş olmaz :-D

      Yorumla
    • KlasNick
      KlasNick
      +1 yıl

      Haklısın ben kendimi övmek için söylemiyorum ama ben neyse onu söylüyorum hani olması gerektiğini gibi davranıyorum ve söylüyorum fakat sen gerçekten anlayışlı birisin çünkü bu söylediklerim kiminin zoruna gidiyor :)

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      Teşekkür ederim de zoruma gidecek bir şey yok diye düşünüyorum olsa da dile getiririm zaten 😊

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

8

Cevap

13

Cevap

  • Melissa_
    Melissa_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 40%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 582 cevap paylaştı.

    Genelde sevgi yoktur varsa bile saygısız insanın sevgisi pek kıymetsizdir.

    1
    0 Yorumla
  • Bynfloranceee
    Bynfloranceee Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 46%
    +1 yıl

    Saygı olmayan bir ilişkide büyük konuşmuyum ama deli gibi sevmeme rağmen mantığım ağır basar duygularımla hareket etmem. Yürümez o ilişki.

    0
    0 Yorumla
  • BeyazEsekliPrens
    BeyazEsekliPrens Takip Et
    Xper 7 Yaş: 40
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 346 cevap paylaştı.

    saygı şart sevgi aşk meşk yalan saygı sadakat bunlar yoksa asker arkadaşı gibi olursunuz

    0
    0 Yorumla
  • lale355
    lale355 Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Olabilir bu tarz sevgilerde olur ama o saygısızlık sevgiyi öldürür zamanla ve ilişki biter

    0
    0 Yorumla
  • handeeeee123
    handeeeee123 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 52%
    +1 yıl

    saygı yoksa o ilişkiden bişi olmaz

    0
    0 Yorumla
  • İnce_Memed
    İnce_Memed Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 33%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 15,2b cevap paylaştı.

    size saygı duymayan siz sevmiyordurda

    0
    0 Yorumla
  • InfiniTy25
    InfiniTy25 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    saygı olmayan yerde sevgi olmaz...

    0
    0 Yorumla
  • hry07
    hry07 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Saygı sevgiden önce gelmeli bence

    0
    0 Yorumla
  • MeraklıManyak
    MeraklıManyak Takip Et
    Bilge Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 527 cevap paylaştı.

    kesinlikle şüphe etmeli

    0
    0 Yorumla
  • bursAnkara
    bursAnkara Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    resimde ki fincanın içinde kahve war mı?

    0
    27 Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      Evet kahve var :))

      Yorumla
    • bursAnkara
      bursAnkara
      +1 yıl

      harikasın iyi görebiliyor olmana sewindim :) ama hem görüp hem şüphe etmekte ayrı bir durum :)

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      Sen sanki ufaktan ufaktan laf carpiyosun yoksa bana mi öyle geliyor 😊😊

      Yorumla
    • bursAnkara
      bursAnkara
      +1 yıl

      laf çarpıtmıyorum :) ufaktan ufaktan örnekle izah etmeye çalışıyorum ve anlayabiliyor olmana sewindim :)

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      Allah akıl vermiş kullanmak isteyen var istemeyen var 😊

      Yorumla
    • bursAnkara
      bursAnkara
      +1 yıl

      he işte istemek başarının yarısı :)

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      Ben o yolu tamamladım isteme aşamasında olanlar düşünsün gerisini 😊

      Yorumla
    • bursAnkara
      bursAnkara
      +1 yıl

      peki test edelim :) öğrendin mi sorunun cevabını :)

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      Öğrendim öğrendim çok ilgilisin allah razı olsun 😊😊

      Yorumla
    • bursAnkara
      bursAnkara
      +1 yıl

      öğrendim yerine ne öğrendiğini anlatsaydın keşke :)

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      Anlatmam gerektiğini hissetmiyorum 😊

      Yorumla
    • bursAnkara
      bursAnkara
      +1 yıl

      tamam canım sensin seeeeğğnnn :)

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      Ne öğrendin demedin öğrendin mi dedin farkindaysan 😊

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      Ayy tamam 😊

      Yorumla
    • bursAnkara
      bursAnkara
      +1 yıl

      tamam canım Allah sana çok akıl wermiş ben gerizekalıyım :)

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      Hiçbir zaman karsimdakinin zekasına laf etmem edersem kendi zekamdan şüphe etmem gerekir

      Yorumla
    • bursAnkara
      bursAnkara
      +1 yıl

      haklısın :)

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      Haklısın derken bile dalga geçiyor gibisin 😊

      Yorumla
    • bursAnkara
      bursAnkara
      +1 yıl

      napim hoşuma gidiyorsun :)

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      Çok inandırıcı 😊😊

      Yorumla
    • bursAnkara
      bursAnkara
      +1 yıl

      biraz xper almamı sağla inandırım bir ara özelden sana :)

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      Teşekkür ederim gerek yok diye düşünüyorum 😊

      Yorumla
    • bursAnkara
      bursAnkara
      +1 yıl

      düşünebiliyor olman bile hoşuma gitti bak :) şaşırdım sonuçta ama bir artı wer sen ne olacak :)

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      Laf çarpıp durmasan ne olacak 😊

      Yorumla
    • bursAnkara
      bursAnkara
      +1 yıl

      ahh işte klawye de olunca laf çarpıyorum :) bir olsan duwara çarpcam :) altı üstü xper wericeksin :)

      Yorumla
    • Matmazelst
      Matmazelst
      +1 yıl

      Cidden bir özele geçseniz süper olcak bu ne arkadaş yazımın altın da 60 mesaj benn şok😂

      Yorumla
    • bursAnkara
      bursAnkara
      +1 yıl

      @Matmazelst aynen ya kanser etti beni :)

      Yorumla
  • atakan1103
    atakan1103 Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    Suphe icine girdiyse zaten olmaz kii

    0
    0 Yorumla
  • -Angeliciouss-
    -Angeliciouss- Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 11,9b cevap paylaştı.

    Edilmeli bence. Kolay ekde edilmiyor.

    0
    0 Yorumla
  • komık-cocuk
    komık-cocuk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    saygı duyulur ama sevgi oluşmaz sonradan eklenemez

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Saygı yoksa sevgi de yoktur bence.

    0
    0 Yorumla
  • üfleyerekye
    üfleyerekye Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Nesini seviyorsun o zaman saygi yoksa?

    0
    0 Yorumla
  • La_VoLe_LaCTee
    La_VoLe_LaCTee Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Saygı yoksa napayım o sevgiyi..

    0
    0 Yorumla
  • Celebrexx
    Celebrexx Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Saygı yoksa sevgi de yoktur.

    0
    4 Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      Ben de öyle düşünmüştüm fakat bir türlü konduramamistim

      Yorumla
    • Celebrexx
      Celebrexx
      +1 yıl

      Kondurmalisin, acı olabilir ama gerçek bu..

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      Artik kondursam da kondurmasam da bir önemi yok hayatımdan çıkardım ve çoook huzurluyum omuzlarimdan yük kalkmış gibi hissediyorum

      Yorumla
    • Celebrexx
      Celebrexx
      +1 yıl

      Ne mutlu sana😊

      Yorumla
  • Kemosabe
    Kemosabe Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Manzara güzelmiş

    1
    0 Yorumla
  • Aykut001
    Aykut001 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Olsun be ayrıl geçer

    0
    3 Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      Ayrildim zaten. Çok şükür

      Yorumla
    • Aykut001
      Aykut001
      +1 yıl

      Ne güzeel

      Yorumla
    • Blackandyou
      Blackandyou
      +1 yıl

      Evet öyle 😊

      Yorumla
  • Beni7bitirdin
    Beni7bitirdin Takip Et
    Xper 3 Yaş: 46
    +1 yıl

    Evet

    0
    0 Yorumla
  • frikiktengol
    frikiktengol Takip Et
    Yoda Yaş: 39
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Evet

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(6)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Bir ilişkide sevgi var fakat saygı yok. Bu sevginin varlığından şüphe etmeli mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Saygı olmayan bir ilişkide sırf sevgi için kalmak doğru mu, saygı olmadan gerçek aşk olur mu? 59 cevap verildi
Bi ilişkide olmazsa olmaz sevgi mi saygı mı? 39 cevap verildi
Bir ilişki de saygı yoksa sevgi tutunabilir mi? 22 cevap verildi
Saygı olmayan bir ilişki sevgi ile yürütülebilir mi? 8 cevap verildi
Saygının olmadığı yerde sevginin bir önemi var mıdır? 6 cevap verildi
Sevgi ve saygı olmayan bir ilişki yürürmü? 8 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Özeleştiri yapmayı gerçekten biliyor musunuz?
  • Pideler nasıl olmuş sizce?
  • Kedilerden hangisi şimdi modunu yansıtıyor?
  • Size karşı umarsız ve fütursuzca yargılama yapıldığı anlarda nasıl hissettiniz?
  • Birinin yokluğu mu daha çok acıtır, değişmiş hâli mi?
  • Kokusu yeter dediğin yemek ne?
  • Küfür eden biriyle sevgili olur musun?
  • Siyah giyinmekten vazgeçebildin mi?
  • Köprücük kemikleri size çekici geliyor mu?
  • Hayatınızda gerçekten gökyüzündeki en parlak yıldızım dediğiniz biri var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨