Misal ablası gördüğü, kocasını tanıdığı.. evli kadın ile kafa kafaya, toplu yemekte fotoğraf çekmişlerdi.
Kıskandığımı ima ettim.
Kıskandığımı ima ettim.
Dozunda kıvamında olunca kimin hoşuna gitmezki ama aşırısı zarar verir sıkar
Olabilir de senin başka bişey yalnız öylesini direk tokatlarım:))
Neden
Gider tabi. peki sen beden bu paylaşımı gizliden yaptın?
Cevap
21Cevap
Kıskanılmak hoş bir şeydir, egoyu okşar :d
Yakinlasmasinlar ya ben karsiyim
Gider insan kiskanilmak ister sevdigi tarafindan
Abartma nefret ederm asiri kiskanclikdan
Koşarak gider hemde :)
gider tabi kıskanmayan kıza kız demem ben :D
çok hoşuma gıder... deli olurum havalara uçarım...
tabiki gider çünkü kıskanmak sevgi göstergesidir.
Gider tabii niye gitmesin
hayır!! kesinlikle hayır!! ayrılabilirim bile
Kıskandığını ima mı ettin sadece, az yapmışsın
Asiriya kacilmadikca bosuma gider
tabikide l*n ne kadarda tatlı :o
Gider tabi gitmiyorsa sorun vardır
evet
Fazlası bunaltır.
Hemde çok <3
evet
Hoşuma gider tabiki
gider tabiki
E herhalde yani 😊
evet tabi ki de
gider tabii ki
Hiç sevmem
gider tabii
Gider evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar