Neden kimse beni sevmiyor. çok çirkin değilim ortayım ama kimse bebni sevmiyor?

sevenlerde çok tipsiz. gezmeye felan gittiğimde de erkekeler hep bana bakıyor. ynai çirkin değilim ama çok souğukkanlıyım o yüzden sevmiyo olabilirlermi? yani birisi bana soru sormaya korkuyor
Neden kimse beni sevmiyor. çok çirkin değilim ortayım ama kimse bebni sevmiyor?
Cevapla