Sevgiliye zorla yazdıyormuş hissi çok kötü değil mi?

Sanki benimle konuşmak cevap yazmak işkenceymiş gibi arada geç yazıyor bazen bir bahane bulup kaçıyor bunun için gece uyanıp ağlıyorum böyle bir durum yaşıyan var mı durumumuz cidden b. ktan?
Sevgiliye zorla yazdıyormuş hissi çok kötü değil mi?
Cevapla