Arkadaşlarım kime anlatsam onun da bana karşı boş olmadığını söylüyorlar ve bende artık hoşlanmaya başlamıştım. Hoşlandığımı ama bilmiyor. Belli etmemeye çalışıyorum ama bazen kızarıyorum ve hava sıcaklığına bağlıyorum. Ya da kalın giyindiğime gibi şeyler. Her şey güzeldi o hep bana özel hissettiriyordu derken iki gün öncebeni beni uyuz etti, şakalaşıyordu benimle bende bir yıl önce sapık olarak tanınıyord. Aslında öyle değildi. Bunu ben anlamıştım ve durumu düzeltmek istedim. Arkasında oldum ve olayı düzelttim. Yanlış anlaşılma ortadan kalkmıştı. Ben de dedim ki ona 'Hazırım sapık' gibi bir cümle kurup güldüm sonra şaka ya dedim. Bana kızdı. Böyle deme falan diye. İlk kez de yapmadım. Ayrıca benim bir huyum var küs olmayı sevmem. O da bir kez bu huyumu kullanıp beni dışarıya çıkartmıştı birlikte. Kızdı sonra gitti işte. Sonra ben onun yanına okulda gittim. Özür diledim hatta bir daha şaka yapmayacağıma söz verdim. Pişmanlığım belli ettim. Bunu yaparken ben hep ciddi taraf o ise gülen taraf oldu. Gülerek şunu alın burdan diyor, ben özür falan dilerken takmıyormuş gibi yapıp gülüyordu. Diğer gün yine aynı şekilde özür diledim, affetmesini bir daha olmayacağını söyledim. Ve bugün yine diledim. Küs değil dargın olduğunu söyledi. Ama yine ciddiyken ben dudağını bastırıyor sırıtıyor falan. Boşver beni kimim ki ben dedi. Ben de değerlisin benim için niye o kadar uğraşıyorum sanıyorsun. Düzelsin artık lütfen falan baya yalvardım. Hiç mi ikna edemem seni dedim sayısızca tek bu sorumu cevap vermedi. Aynı semtte oturuyoruz ve aynı otobüse biniyoruz. Otobüs geldi ama beni bindirtti kendisi binmedi. Ve ben bindiğimde oturduğumda ona baktım. Sonunda gülmeyi kesmişti ve ayağını yere sürtüyordu. Ve bugün dediği bir şey de böyle aramız iyi dedi gülerek.
İlk önce okuduğunuz ve yardımlarınız için teşekkür ederim. Daha ne yapacağım bilemiyorum. Yoruldum. Akıl verin bana. Hep şakalaşma var aramızda. Niye birden böyle yaptı ki hem ilk defa yapmadım şaka. Acaba benim sevdiğimi anladı ve herkes onu yanlış anladı da araya mesafe mi koyuyor ya da böyle ona yalvarmam ikide bir hoşuna mı gidiyor ya da başka bir şey. :(( :'(
İlk önce okuduğunuz ve yardımlarınız için teşekkür ederim. Daha ne yapacağım bilemiyorum. Yoruldum. Akıl verin bana. Hep şakalaşma var aramızda. Niye birden böyle yaptı ki hem ilk defa yapmadım şaka. Acaba benim sevdiğimi anladı ve herkes onu yanlış anladı da araya mesafe mi koyuyor ya da böyle ona yalvarmam ikide bir hoşuna mı gidiyor ya da başka bir şey. :(( :'(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar