Arkadaşlar özellikle erkeklere soruyorum bu soruyu cevap verirseniz çok mutlu olurum.
Sevgilinizi biri istemeye gelse ne yapardınız, tepkiniz ne olurdu?
Sevgilinizi biri istemeye gelse ne yapardınız, tepkiniz ne olurdu?
adına mutlu olur tebrik ederim, gavatım ben çünkü.
ulan ne demek istemeye gidiyolar? pompalıyla sülalesini vururum.
hayatında ben varken ne demek istemeler falan?
zaten erkek istenmez ya bence. :D neden dellendim ben?
Ne demek seni istemeye geliyorlar adam derim bir atara gelirim :D yürü düş önüme kaçıyoruz derim kahveleri pişirmeden kaçırırım sevdiğimi :D ahahahahaha
Kotu olurdum ancak bu isteme olayları bizim dışımızda geliştiği icin cokta takmazdım , kızda kendini biliyorsa zaten kabul etmez onları ki zaten edemez
Boyle düşünüyorsa sıkıntı seninle ciddi düşünmüyor bence bu Ada'm , ciddi birsekilde konus bence yoksa Zaman kaybı bence
Rahatlığa bak sevmiyor resmen seven ve ciddi düiünen ınsan boyle der mı , bence uzaklas bu herıften
benim tepki vermeme gerek kalmadi kaynana adayim yolu hep tikiyo sagolsun ama olmus olsa cikartmazdim gorucuye kim ne derse desin
Senin ki de gercekden degisikmis hic bise yapamiyosa evden cikarir onlar gidince ewe geri birakir bunu da yapmayip izlicekse ayip ona yani biri benim sewgilimin ewine gelcek elinden kahve iccek butun gece onu izleyip orasina burasina goz suzcek bnde yapcak bise yok dicem haa benim dogama aykiri da seninkine degil demek ki canım yaa uzuldum şu an adina :-(
Evt bnce herkzn dogasina aykırı olmali verrlerse bn napiyim hic bisy yapmıyor bn ona syledm surekli olmaz zaten vermzler diyor bn onn icn ailemi karşıma aliyirm ama o vermezlerse falan ailem yuzune nasl bakarm falan diyor bn dha ne yapaym bna. Surkli sn istemzsn bisy olmaz diyor. Bn verckler diyorm ailem begnfi diyorm ama hala ayni bn yaoablcegimi syledim diyor. Snce eger bu is olursa tek benim suçum mu bu oda hic bsy yapmadı
Cevap
24Cevap
Ben erkek olsam şöyle düşünürdüm :
Olabilir gelebilirler kahvelerini içip red cevaplarını alıp giderler kızın gönlü bende kim ne derse ne yapsa önemi yok
Ayrıca çok sığ düşünceler var ne demek elinden kahve bile içemez, evden kaçırırdım falan? Ne saçma ya sanki yatağına koynuna aldı.
Banker Bilo misali; Sevgimizi verdik yetmedi ne yapalım sağlık olsun. :D
Ben Olsam Büyük Hayal Kırıklığı Yaşardım , Kendisinin Rızası Varsa Mutlu Ol Diyerek Onu Ebedi Mutsuzluğa Hapis Ederim.
Çünkü Benim Sevgim Asla Bitmezdi.
"Taze bitti canim hadi eyi gunler" der kovalarim:))
hiç bişi yapmazdım adı üstünde sevgilim benim yani bana ait yani istemeye gelenleri istemeyeceği ni biliyorum zaten. geldikleri gibi giderler..
eğer bişi yapmıyor ve onları hoş karşılıyorsa o zaten senin sevgilin olmamıştır...
oluruna bırakmak bazen iyi gelir. sakin ol rahatla... ve onun gerçekten umursamazca davranışlarının sonucunda neler olabileceğini görmesini sağla...
hatunum olacak kişinin ailesi bilmeden eline dokunmam, o yüzden ailesi bizim kızımız nişanlı der geçerler.
bagirir kufur eder dim l*n niye geliyolar seni istemeye hemen kov onlari derdim
Erkek arkadasimi istemeye gelseler cok kizarim hemde cok :D
Ay düşündüm de sevgilimi istemeye geldiklerini 😂 Gülmekten bişey yapamazdım 😂😂😂
Evi basar teror estirirdim satirli genc dehset sacti diye haberlere cikardim.
Neden korkuyor mu :)
olsun oda onun yapisI yapacak bisey yok mutluluklar.
Ayrildiniz mi
Ufak bir meseleyi buyutme derim yani seviyosun sonucta oyle degil mi birden bire hemde bu nedenden dolayi
Hangi meseleyi buyutmiyim adama diyorm ki bni evlndirckler bsyelr yap gel iste bni ya da ann annmi arasin bsy yapp yeterki diyorm sn syle diyor surkli bna atiyr bisyleru mücadele etmiyor napiym ki bn dha sn syle yani svn insn svdgni baskasina yar etmez bu ne scmalk sviyormsn diyorn sviyorm diyor ama hic bsy d eyapmiyor
Oww zor isin evlendikten sonrada pisirk olursa senin icin sknti olacak buyuk ihtimal pekala zaten yol vereceksin bariz belli evlilik zor bir karar gercekten bazi yerlerde sana hak veriyorum yapacak bir sey yok sen onu affetmezsin :)
Rica ederim bol sans :)
formaliteden geliniyo işte tutup evi basıp kavga çıkarcak halimiz yok :D gelirler, kahvelerini içip giderler.
burada bize söz düşmez tamamen kıza kalmış bir durum eger seviyorsa ailesine görücü istemedigini söylerdi.
Çok sinirlenirim erkek arkadaşımı istemeye gelirlerse :D
basardim orayi, kizi da kolundan tutup cikardim evden heralde
İstemeye gelen kişiyi bulurdum konuşmaya calısırdım.
kırk yılın başı sevgilim olacak bide istemeye gidecekler ha ha vururum adamı :D
Yanımda babam gelirdi heralde istemeye onada birşey demezdim 😊😊
Iliskimiz aileye aciklanmamissa gelen cocugu bulur durumu izah ederdim
Seviyosam kaçırırım, ama oyle eğlencelikse umrumda olmaz.
höh artık derim, hindistan da mıyız derim :D
Biz ne yapsak boş herşey onda biter
Benim sevgilim ogun kapinin onunde beklemisti 😂
O gun de ailwm. bir sevgilimin olduguni ogrenmisti 😂 anlayacagin rezillik cikti
Oha cocuk rahat 😂 umarim birseyler icin cabalar
Ya vermeselerde onun sinirlenmesi bile insanin hosuna gidiyor
Takmam çünkü ona güvenim vardır
O kahveyi sunarsa benim için bitmiştir
Bişeler yapmıyosa o zaman yeterince istemiyordur
O zaman sende suç yokmuş.. Haketmiş yani.. Hatanrvlen git kız ;)
Yıkarım la ortalığı şşş akıllı ol :D
Yemeyenin malını yerler. Kısa ve öz.
Istemeye bile gelemezler
kız zeki m değil mi izleşrm onuu
Gidemez
Nasip kısmet (:
Allah mesut etsin
adamın var ya *
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar