Bir kızın eşine herifim, eşininde ona hatunum diye hitap etmesi nasıldır?

doğrusu hatunum ve herifim demek çok hoş ve güzel. ben aşkım diyenleri çok yapmacık buluyorum. yani öyle olmasada hatunum tüm kelimeleri ezer :d siz ne düşünüyorsunuz?
Bir kızın eşine herifim, eşininde ona hatunum diye hitap etmesi nasıldır?
Cevapla