''Hala sana karşı bir şey hissediyorum.'' dedi. Bende hissediyorum ama korkuyorum. Ne yapmam gerek?

Evet arkadaşlar eski sevilimle konuştuk bu gün. Uzun konuşmalar sonucu ''benim hakkımda ne düşünüyorsun?'' diye sordum. ''Sana karşı halâ bir şeyler hissediyorum ama bir önemi var mı?'' cevabını verdi. Ben sevmeyi pek beceremediğimi çıksak bile sıkılacağımı söyledim. Yapımda var gerçekten. çok çabuk sıkılıyorum. Elimde olan bir şey değil. Tekrar üzülmesini istemiyorum. Birbirimizi seviyoruz ama çıkmıyoruz. Sizce ne yapmam gerek?
Güncellemeler
+1 yıl
up up
''Hala sana karşı bir şey hissediyorum.'' dedi. Bende hissediyorum ama korkuyorum. Ne yapmam gerek?
Cevapla