Mesaj atsam mı atmasam mı? İnek öğrenci tavlamaya kalkışıyorum :)?

Okulda sevgili düşünmüyorum diyen bir çocuğa aşırı ilgi duyuyorum dil bölümünde ve çok dikkatimi çekiyor teneffüste bizim sınıfta takılıyor cool bir havası var herkesle muhattap olmuyor benim ondan hoşlandığımı öğrendiğinde selam yazmıştı? Dedim bana arkadaşın hoşlandığını söyledi mesaj at dedi dedi ve bende tanıyo muyum seni bizim sınıfta mısın? Dedim hayır dedi bende yanlış anlaşılma seni sordum o, o işlerle uğraşmaz dediler dedim o da evet dedi konu kapandı arkadaşım bunu zorladığında umut vermek istemem konu kapansın demiş ama sınıftan kızlar bana baktığını söylüyorlar normalde kimseye mesaj atmazmış bunu duyanlar bile çıkarsınız derken birden dönmesi tuhaf bakıyor ve ismimi duyduğunda dönüyor bana seslenenlere
Mesaj atsam mı atmasam mı? İnek öğrenci tavlamaya kalkışıyorum :)?
Cevapla