Dövmeyi yaptırdı ve geçti karşınıza, ben seni sadece kalbime değil koluma da yazdım güzel kız/yağuşuklu falan fişman dedi. Neler hissedersiniz? :D



Gerçekten başkasının ismini dövme olarak yaptıranları ve platonikliği takıntı haline dönüştürenleri anlamıyorum.
Böyle bir durum da şunu derim "Sen aklını anne karnında unutmuşsun".
saplantılı görünüyor gerçekten de :)
cok hosuma gider ama siyah bir kartal yaparsa ismimim ustune asik bile olurum kadina :D
tip falan umrunda olmaz yani :D
heh iyiymiş :)
Doğru söyle l*n ananın adı da mı Gamze derdim.
Kardeşim koluna annenlmin ve benim adimi dövme yaptirdiginda herkes eski sevgilisi zannediyordu dbdbd
hahaha bozuntuya vermemiştir kesin hiç :D
Sevmiyosam hiçbir önemi yoktur. Sadece mutlu hüzün karışımı bişi olurum asd
Cevap
16Cevap
Aaaa 🙊naptin sen ya çabuk sil ben başkasını seviyorum derim 😉
yazık ona ya :D
Ben bu gerzekliği koluma bıçakla kazıyarak yapmıştım. Şükür ki izi kalmadı.
ıyy:/:/
tc kimlik numaramı yazdırırsa inanırım, yoksa nerden bilicem ben olduğumu
ee ama senin karşına geçip söylüyor :D
zaten yalanlar yüzüne karşı söylenir
hiiç inanmıyorsun yani :)
kız güzel mi?
güzel olsun hadi.
taam taam inandım, öpüşek onunla
Saygı duyarım. Bende varsa bisi başlar, yoksa arkadaş olurum.
Onu tutar kolundan evlwnirdim hazır seviyor da beni
oh ne güzel :D
Aynen öyle biri çıksın nikah masasına götürürüm kolundan çeke çeke
size mutluluklar :D
:D buluyum öyle birini o zaman mutluluk olcakk
O bir manyak derim. Korkarım takıntılı hasta ruhlu falan. 😹😹😹😹
"ne gerek vardı l*n gerizekalı? gelip söyleseydin ya?" derdim açık ve net
Kameraları arar büyük bir şaka olduğunu varsayarım😂
Sevmiyorsam bişey hissetmem onun adına üzülürdüm ama
etkileşim olmaz diyorsun?
Eğer beğendiğim biriyle çok hoşuma gider ama istemediğim biriyse sinirlenirim
iyi halt yedin derim sinirlenirim ama etkilenmem.
kesinlikle.
ohaaa neyse demiyecem
kötüyse içinde tut, kaldırmayalım boşuna :D
yok iyiydi ama boşver
pekisiii
Dövmeye karşıyım sil istersen onu derim :D
"Ya bir uza allaskina" derim, bisey hissetmem
işte benim kafadan :D
ismimi mahkeme de degistiririm..
Embesil der geçerim 😏😒
öyle salaklar var mı ki
bilmem soru bu :D
soru bu diyorum, gerçek gibi algılamayın :D
çok ciddi bir yaklaşım.. peki bakalım
Kalp krizinden öteki taraf
hahahaha :D
:) :)
Yazık olmuş keşke yapmayaymis
gülümserim mutlu olurum
Çok gerizekalı olduğunu düşünürüm.
aşktır o :D
etek giyer gezerim
o derece :D
hiiç laf olsun :D
Etkiler :)
hoşuma gider :)
hıcbırsey
döverim onu :D
why Mal Why derim
Ben şok ben vefat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar