AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
83Cevap
Onun ilgili olduğu bir konuyu araştır ona o konular ile ilgili soru sor ilk olarak, konu oradan uzar gider sanırım :)
Asil yuz yuze konusk sdnde şu an oz guven yok bir kere konus yuz yuze artik her kizla her kisiyle oyle konusursun bizzat kendim denedim ve yendim o hissi
paylaştığı bişeye güzel bir yorum yaparak başla bence
Beceremem yüz yüze dışında hoşlandığımı belli de edemem konuşamamda saçma geliyor
Neden sana yazıyorum diye gir , ordan Yürü biraz duygusal takıl sonu güzel olur 😉 tecrübeyle sabit
Hanfendi eğer sizin içinde bir mahsuru yoksa size ateş etmek istiyorum diyorum :D
Biraz daha kibar bir şekilde söylenebilir
yani şöylemi ateşe müsaitmisiniz acaba hanfendi ateşleyebilirmiyim sizi gibimi :)
Sonuç güzelmiş ne dedin kardeş ben de konuşacağım birazdan :D
Ismiyle şiir yaz ona espirili olsun Sapık gibi değil tabi sonra Gül merhaba de
ılk olarak begen resımlerını yorumlar at daha sonrasında sohbetten tanıs dırek 1-2 gun ıcınde yavsama 2 hafta sonunda haberın olmadan sevgılısın hayırlı olsun
Sonucu gördümde senin yardıma ihtiyacın yokmuş ki kardeşim 😀 Konuşmadan anlaşmışınız 😀 Bizim senden ders almamız lazım 😀
Kardeşim netten hiç bulaşma kızı tanıdık bir arkadaşın varsa onun aracılığıyla iletisime geç senin dediğin gibi olursa Şansın yüzde 10
Aaa sen geçen cafedeki kız değilmişin yaz gönder :)))
8 ay uzaktan sevdigim kisiye, dayanamayip instagramdan direk oküz gibi seni seviyorum diye mesaj atttim sevgilisi varmis ben şok
bana nokta göndermişti biri
.
Racon kesmişler sana. Seni görünce geri kalan hayatıma nokta koydum demiş bence
:D hiç öyle düşünmemiştim
Nelerden hoslandigini sor bide kiza konu bul deme
Ortak noktalardan yürü
Merhaba yaz basla muhabbete ne kaybedersin?
Yaz cekici olabilirsin ama daha yolda kalmadik sonra engel ye djsjjsjsj
yanlışlıkla nokta filan gönder sonra yürü gitsin :)
bir sans iste ve seni arkadasligina kabul ederse cok mutlu olacagini ifade et, net ol
Nette zor be kardeşim olur mu hiç.
Oldu ya
ben türkish girll lerin bu internet fobiyasını anlmadım bir türlü. kabul edecekleri varsa da faceten yazarsan kabul etmiyorlar. neymiş efendim kendine özgüveni yoksa öyle yapıyorlar.
belki adama bir sevgili yetmiyor. çabuk değişmek istiyor çok çabuk sıkılıyor
selam yazma da ne yazarsan yaz
Fake fotoğraf :D güzel prim yapmışsın
Güzel tespit :D
Sence bir gizli kullanıcı neden fake şeyler paylaşsın
Ay ne tatlı konuşmuşunuz
Selam diyerek başla 😀
Sorunun açıklamasını okuyunuz
Bilmiyorum ama selam veya nbr asla yazma😂
İnsanlarla konuşmaya siz nasıl başlıyorsunuz selam demeden
Ayni okulda falanmisiniz peki
Yok ortak bir şey yok
O zman paylastigi br sey uzerinden veya okudugu okuldan bir sozle falan basla
Profilini inceleyebiliyor musun?
Çok bir şey yazmıyor hakkında ya
Sen konuşmaya başladın mı? Soruyu 5 gün önce yazmışsın.
Konusma yuz yuze konus bence
ben de yüzyüze konuşma taraftarıyım , sanaldan yürümek bir yere kadar bir de çok basit geliyo bana yaa
Banada basit geliyo ve tanimamda sanalda birini hoslanms falan banane karsima ciksin adam gbi😊 @ameliepoulaininparis
😂😂😂😂 yalniz yasizmalarina bak
seninle hemfikirim bu konuda :) hahaha gördüm yazışmaları ahaha:D:D
:D hangı kanalda olduguna baglı :D
Bana özelden yaz söz yardım edeceğimm
Nasıl yaptın Bana da anlaaaat nolurr
Skype idealdir bnce :)
Hic konusmaya baslama bence direkt yuz yuze.
burada her şey daha kolay sanıyordum
merhaba diye bşlar by by diye sonlandırırdım
ne yazdın da konuşma bu hale geldi çok merak ettim
Bir şey yazmadım yeni fotoğraf yüklemişti bende direk orada olanları yazdım yorum atacağıma özelden yazdım
ne oldu ki?
dogal davran kendin ol merhaba de bakalım neolcak
Merhaba dedim merhaba dedi ee şimdi neyine doğal davranayım
Tebrikler peki sen nasıl hallettin :D
Fotoğrafını attım buraya
Kibar bir şekilde mesaj yazarak.
En sagliklisi konusmamak :)
yüzüne karşı hsagdfashgfdashgdfashg derim
bro bana mesaj atarmısın bir şey soracağım
seni yataga atmak isitiyrm
(ELİNİ SIKTI)
bence yüzyüze daha zor valla
Yüzyüze çok daha kolay yerine göre veya ne yaptığına göre bir şey yakalayıp yanına gidip %100 dikkatini çekecek bir konu açma şansın oluyor
Hslaniyomusun sadece yoksa seviyor musun?
Kızı hiç gerçek hayatta gördünmü
merhaba de kardeşim istemiyorsa yazmaz zaten.
Hangi dil oluyor o? :)
onu tanımaya basladım hoslandım şu an sevgılıyız
Bu sorana ilham vermesi gereken yorum mu? :D
Allah tamamına erdirsin
evvela selamın aleyküm diyerek başlanmalı
Görmeden nasıl hoşlandınız?
Hoşlandım dedim aşık oldum demedim yani dış görünüşünü beğendim
Bazı kızlar görünüşleriyle etkileyebilir bazı erkekleri :) bana bir kaç kez denk geldi diyebilirim resmini ilk defa facebookta görüp saçma sapan ve fazla anlamlar yüklediğim kızlar tanıyıp biraz takıldıktan sonra hayal kırıklığı yaşayıp unutuyorsunuz zaten sorun yok :)
Ben de aşık oldunuz demedim zaten bana saçma geliyor sonuçta insanlar her gün görüştüğü insanları bile tanıyamıyor iken siz nasıl sanaldan tanıyabiliyorsunuz o yüzden saçma ve gereksiz boş verin bunları gerçek hayata dönün.
Hmm bak bu iyi soru abim bu soruyu bende merak etim :)
Yüz yüze daha iyi olur
direk dalarım Allah ne verdiyse
Genelde esprili yaklaşırım
çok iyi bence yazma biraz beğenme yap dikkat çek
Konuşmaz olaydım
nerden tanığına göre değişir
Önce bir merhaba demen lazım
Merhaba de gerisi gelir
Sadece Oldugun Gibi Ol Yalan Konusma Asla