Bilgisayarı açıyorum kasa çalışıyor ama monitör görmüyor

bilgisayarı acıyorum kasa calısıyor ama monitör görmüyor pcde sinyal yok diyor kasanın sahibinden borc almıstım karsılık kasayı tamir edicemi söledim ama bilgisayardan anlamıyorum kasayı nasıl yaptımı bilmiyorum yaptım ama naptımı bilmeden sorun neydeymiş derse ben ne dicem sorun sizce hangisiydi :D
Güncellemeler
+1 yıl
monitör acılmıyordu yaptım ama nasıl blmyrum o yüzden sorun neydi onu soryrm :D
Bilgisayarı açıyorum kasa çalışıyor ama monitör görmüyor
Cevapla