Güncellemeler
+1 yıl
monitör acılmıyordu yaptım ama nasıl blmyrum o yüzden sorun neydi onu soryrm :D
Kasa da ki monitör giriş soketinde problem varmış onu değiştirdim diyebilirsin :)
Olayı tam olarak anlayabilmiş değili? Şu an monitör açılmıyor mu?
Driverlarla ilgili olabilir mi? Anakart yada ekran kartı driverını mı yükledin?
iç parcalarıyla oynadım :D
ekran kartında sorun olmuş tam bağlayamadın demek ki ama çözmüşsün problemi
kasayı ful oynadım ya nasıl cözdümü blmyrm artık :D
Cevap
2Cevap
BIOS'u resetledim, ekran kartı veya ramler yerine tam oturmamıştı düzelttim falan dersiniz
ekran kartinda sorun var derdrsin :))
Arkadan kablosuyla oynamalisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar