"yedim ya teşekkür ederim çok düşüncelisin", diyen erkek biraz mesafeli mi yaa sizce :/ ?

hastaydı; nasıl oldun birşeyler yedin mi dedim. "yedim ya teşekkür ederim çok düşüncelisin", diyen erkek biraz mesafeli mi yaa sizce :/ ?
ondan hoşlanıyorum ve bu mesaj bana biraz mesafeli, resmi gibi geldi sizcee? ya da ben daha canımlı cicimli şeyler beklediğim için mi bana öyle geldi acaba :/
Güncellemeler
+1 yıl
Bu cvptan sonra ona mesaj atasim bile gelmiyo, kendimi onun hayatinda fazlalikmis gibi hissettim, bu cok resmi gibi. Lutfen yorum yapar misiniz? :(
"yedim ya teşekkür ederim çok düşüncelisin", diyen erkek biraz mesafeli mi yaa sizce :/ ?
Cevapla