Hayatımda tek bir kızı gerçekten sevdim oda gitti bana nasip olmadı?

eski sevgilim buluşmaya çağırdı 3 yıl çıktık gitmedim telefonla konuştuk filan bir iki gün neyse facede ekli bu tabi bir hafta sonra ilişki durumu yaptım yeni manitayla resim attım beni arkadaşlıktan çıkarmış ben şaşırdım arkadaşız sanıyodum arkadaşımada benim hakkımda ''hayatımda tek bir kızı gerçekten sevdim oda gitti bana nasip olmadı '' demiş benle çıkarken aldatmıştı beni bir iki kez sevdiğim için ayrılmak istemedim sonradan bu huydan vazgeçmişti ama buseferde ben ayrılınca bitti. şimdi o izmirde ben bursadayım. sizce kıskanmışmıdır yoksa hala seviyomudur şimdiden teşekkürler?
Hayatımda tek bir kızı gerçekten sevdim oda gitti bana nasip olmadı?
Cevapla