Sevgilim yüzünden kendime engel olmak için whatsapp hesabımı sildim?

Tek konuştuğumuz yer orası, başka bir alternatif yok yani.. ama artık bana karşı ilgisiz ben kendi kendime yazıyorum sizin anlayacağınız canı isterse cevap veriyo, bende kendi kendime kavga ediyorum kızıyorum falan. ben fazla Konuşmayı sevmiyorum diyo, rahatsız da olmuyormuş yazmalarımdan, beni istemiyorsan söyle diyorum çok istiyorum diyo, ama sevmemesi gereken biriyim.. Başlarda keşke beni çok sevsen diyen biriydi sonra benim onu sevdiğimi görünce böyle olacağını bilmiyordum falanlarla kendini geri çekmeye başladı.. dün en sonunda Hoşçakal diyip sildim whatsapp hesabımı.. iyi yapmışmıyım yhaa ;((( (zorda duruyorum geri indirmemek için)
Sevgilim yüzünden kendime engel olmak için whatsapp hesabımı sildim?
Cevapla