Arkadaşlığımız bozulmasın diye itiraf etmedim diyen erkek?

yaklaşık bir senedir arkadaş olduğum erkek "arkadaşlığımız bozulmasın diye daha önce sana hislerimi itiraf etmedim" dedi.

Bu söylediklerini nasıl yorumlarsınız? Aramızdaki arkadaşlığa değer veren bir erkek iyi bir sevgili adayı mıdır?

Not: ikimizin de hisleri platonikti bu süre zarfında
Arkadaşlığımız bozulmasın diye itiraf etmedim diyen erkek?
Cevapla