Bir kızın gece 1:30da size mesaj yazması ne anlama gelir sizce?

beğendiğim bir kız. ama mesaj dostça. sizce neden yazdı?
Güncellemeler
+1 yıl
fazla birşey demedi aslında. ben bu kıza uzun zamandır birşey yazmamıştım.
unuttun mu beni, hiç yazmıyorsun bana gibi başladı konuşmaya. baya sohbet ettik.
üstelik bu kız beni sevgili olarak da görmüyor kendine. biliyorum çünkü daha önce açıldım ona ve reddetti.
ne değişmiş olabilir?
Bir kızın gece 1:30da size mesaj yazması ne anlama gelir sizce?
Cevapla