unuttun mu beni, hiç yazmıyorsun bana gibi başladı konuşmaya. baya sohbet ettik.
üstelik bu kız beni sevgili olarak da görmüyor kendine. biliyorum çünkü daha önce açıldım ona ve reddetti.
ne değişmiş olabilir?
Sevgilisinden ayrılmış olabilir arayış içersinde vs. attığı mesajlardan anlayabilirsin gündüzleri insanlar pek mesaj atmaz çünkü mantık ağır basar. geceleri duygular yoğun olduğu için içinde mesaj atmak geldiyse o saatte atmıştır. ama en önemlisi mesajda ne dediği. havadan sudan bir mesaj gelmemiştir herhalde gece gece
Kendi açımdan örnek vereyim ben gecenin bir vakti konuşmak istediğim birisine mesaj atarım bence o kızın konuşacak birilerine ihtiyacı vardır ve yakın olarak da sizi görüyordur.
Aranız iyiymiş zaten kardeş öyle canı sıkılmış atmıştır normal öyle şeyler
Cevap
4Cevap
canı sıkılmıştır arkadaşları da uyumuştur rehberi gezerken de görüp yazmıştır
Sıkılmıştır her şeyin altında bişey aramayın. Bir de kızlara kezban dersiniz...
neden altında bişey arıyosun atmış işte ne var D:D::D:DD
Ne Yazdiğina Bağlidir.
Uyumadigi icin olmasin...
yalnızdır derdi vardır aglıyor olabilir
Gece mesaj attı diye kötü anlam arama
uykusu kaçmıştır. merhaba demek istemiştir.
Saate takılma 😑
Sıkılmıştır
Seni düşünmesi olabilir
Ne dedi k
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar