Sevgilimle çok rahatız, çok eğleniyoruz ve ikimiz de heycana düşkünüz, siz nasılsınız?

Sevgilimle çok rahatız,çok eğleniyoruz ve ikimiz de heycana düşkünüz

Ben 25 yaşında bir mühendis , o da şu an öğrenci 22 yaşında
Ne zaman görüşsek çok eğleniyoruz , kuralımız sınırımız asla yok (her anlamda)
Mesela ağzına kadar dolu bir parkta bazen kucak kucağa olabiliyoruz istemeden
Bazen o kadar gülüyoruz ki , banktan bile düşme derecesine geliyoruz

İkimiz de çok esprili , hayat dolu insanlarız
Şimdilerde ise , ilişkimize bir renk daha arıyoruz (siz anladınız)

Sizce doğru mu yapıyoruz? Bu renk bize zarar verir mi? Sadece gülmek eğlenmek için , zaten rahat insanlarız , öyle kıskançlık durumlarımız vs yok.

Soruyu gizliden soruyorum , lütfen küfretmeyiniz , gayet ciddiyiz.

Peki sizin ilişkiniz nasıl?
Sevgilimle çok rahatız, çok eğleniyoruz ve ikimiz de heycana düşkünüz, siz nasılsınız?
Cevapla