Aklı yanlış yerlere kaymasın istiyorum. ^^^^
Sevgiliniz size söylese ne düşünürsünüz? ?
Sevgiliniz size söylese ne düşünürsünüz? ?
Erkeğin totosu buna gelmez
Jüpiter'e kadar çıkar
Ordan da seni epeyi bir küçük görür
Bir kadının muhatap olması zaten beğeninin göstergesidir fazlası seni alçaltır kadın gibi davran
Ağırdan alayım yani :) Bu sefer soğuma olursa?
:S çok ilginç :S Hani kadın erkek eşitti :)
@kirmizitebesir
Ben hiç eşitliğini savunmadım
Aksine yaradılış farklıdır
Fakat duygular aynıdır
Tepkiler farklıdır
Hoşlantılar aynıdır
...
..
. Diye gider
Dostum işin felsefesini anlamamışsın. iltifat edildi diye g. tü jüpitere çıkan erkek kendine güvensiz erkektir. Kendini bilen duygularının farkında olan ve karşısındakine gerçekten değer veren erkek kendine iltifat edildiğinde sevgilisini küçük görmez gönlünde yüceltir bağlılığı artar. Mademki eşitliği savunmuyorsun o zaman ERKEK ADAM fesefesini daha iyi kavramaya çalışmalısın.
@kirmizitebesir şimdi insan doğasına dair sağlam bir nutuktan sonra
Senin olması gerekenden bahsettiğinin
Benim ise olandan bahsettiğimin farkına varıp
O masum hayal dunyasından çıkıp gerçek dünya ile yüzleşmeni sağlardım
Vakit geç iyi geceler
Dostum senin ancak hayal olarak tanımladığın dünya bizim gerçek dünyamız. Herkes kendi dünyasına bakıp konuşmakta özgür tabi saygı duyarım.
@kirmizitebesir eminim çok çok eminim öyleyimdir
Tribünler tribunleeer
@kirmizitebesir eminim çok çok eminim öylesindir
Tribünler tribunleeer
Tribünler tribünler :D :D :D peki dostum sen kendini aşağılamaya devam et bizim için sorun yok :)
@kirmizitebesir ince bir nokta vardır kibirle gurur arası nasıl yargılarsan yargıla
Yok be çok tatlı bir şey ya çok hoşuma gidiyor ☺
İnşallah onun da çok hoşuna gider :)
Çok tatlısın soyle tabi neyini yanlış anliycak insanin sevgilisinin böyle ağzını burnunu yiyesi geliyor dimi bende öyleyim soyle yap cekinme yanlış anlarsa indir bir tane kafasına 😄
O kadar tatlı ki :) Hep içimde tutuyorum ama yanlış anlar diye çekiniyorum :)
Tutmaaaa sevgini göster :)
Peki :)
Yoo anlamaz, ağzını burnunu yerim eşek sıpası de.
Ayy bakalım artık :)
Cevap
24Cevap
gel aşkım afiyet olsun derim herhalde :D şaka bir yana belli olmaz ya yanlış da anlayabilir :D
İnşallah yanlış anlamaz :)
Bunları söylüyorsunuz sonra erkek taarruza geçtiğinde erkekler neden böyle diye suçu erkeklere atıyorsunuz. Bilmem karakterine bağlı.
Ben yanlış anlamam ama :)
Hoşuma giderdi ama şimdi bir erkeğe söyleyince ne anlayacagi belli olmaz sen bunu içinde tur kanka. s. s. s
Tamam kanks :)
Birşey olmaz söyle bundan yanlış anlaşılcak birşey yok
Peki :)
Anlamaz hemen söyle. Hatta ilişki daha iyi hale gelebilir :D
Ayy inşallah :)
Anlamaz sanırım, onu yiyeceğini düşünüp kaçabilir ama..
ahahaha yapmaz :)
ne kadardır birliktesiniz? herhalde onun ne tepki verip vermiyceğini bilemiycek kadar yeni sanırım?
İki buçuk ay :) Tam emin olamıyorum kararsızım
bunu söyleme o zaman benden demesi adamı tanı art niyetli olup olmadığını öğren o zaman söylersin:)
Zamanla aynen :)
Ya böyle saçma sapan şeyler sormasanız..! Belli işte seviyon git söyle ne soruyon buraya alalala :)
Ben çok seviyorum o da seviyor eminim buna :) ama bu tarz şeyler dersem yanlış anlar mı diye korkuyorum
Şimdi yanlış anlama ama oturmasını kalmasını yerinde konuşmasını bilen birisiysen yanlış anlamaz diye düşünüyorum..! Bu sorunun cevabı söylicek kişinin karakterine göre değişir bence..
Anladım bir de ne dediğim değil nasıl dediğim de önemli sanırım :)
ıstırırım hee yalarımda, aslan aslannn dersen ne anlar bilmiyom da bu tarz deme yani :)))
çok defa söylemişliği var bunun gibi şeyler. ne olucak mutlu oluyorum yanlış anlıyacak ne var bunda
Bir erkek yanlış anlayabilir diye duydum ondan :) Bana dese ben yanlış anlamam
oda anlamaz. tabi deme şekline bağlı
Haklısın :)
:D Sevgililerin arasında sorun olmaz ki yanlış anlasa bile doğrusunu söylesen eşşek değildir anlar.
Emin olamadım :)
Eşşek olduğu konusunda mı emin olamadın :D
Hayor bence cok guzel bir şiy bu :)
Bakalım artık :)
aahahha, söyle nolcak. ben hep diyorum :D
Yanlış anlamaz umarım :)
çekinecek bişey yok sevgilin sonuçta söyle tabi :)
Vereceği tepkiyi kestiremiyorum :)
Yanlış anlayabilir riske girme.
Riskli biraz zaman geçsin o zaman :)
Hayır anlamaz ilgi sanır işte
İnşallah :)
Seni yiyerimm yiyeriimmm de yanlış anlamaz :D
İnşallah :)
Art nyetli olmayan güler geçer sanırım
İnşallah
Emin değilim daha iki buçuk aydır beraberiz
Hayır olmadı
Aynen ben de öyle düşünüyorum :)
Diyebilirsin bunda çekinecek ne var onu anlamadım.
Yanlış anlamasından korkuyorum
ye beni der. aklı bel altına kayar
:( ..
ama öyle yani.
Yanlış anlamaz. Söyle.
İnşallah :)
Kesin.
anlar ve o seni yer...
:( ..
yanaklarını yemek istiyorum deyanlış anlamaz
İnşallah bakalım :)
yamyam mısın kızım sen
İvid :)
Kendimi tutamaz saldırırdımm herhalde
Hadi ya :(
la havle vela kuvvete
Sakın deme :)
Niye :)
Yanlış anlarsaa :)
Sen onu yemeden o seni yer :D
Mesajda bana söylüyordu. Hoşuma da gidiyordu
Bende seni yiyeyim der ve fermuarı usulca açar
o seni yemesin
Hayır :)
belli olmaz
hoşuma gider heralde
Yiyebilirsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar