Beyler. 1.70 manken gibi kız mı? 155-160 arası minyon kız mı?

Ben kesinlikle minyon seviyorum. Niye bilmiyorum ama böyle kısa olması. Sana bakınca kafasını yukarı dogru kaldırııp gülümsemesi. Sarıldıgında ufacık olması farklı bir duygu. 1.85 olarak bir defa tek 1.70 kızla çıktım. Bence kesinlikle minyon.
Minyon
Mankeni alayım ben
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel soru
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel :)
Beyler. 1.70 manken gibi kız mı? 155-160 arası minyon kız mı?
Cevapla