Araç kullanırken bazı hatalarım oldu onları nasıl giderebilirim?

Arkadaşlar bugün ehliyet için tur atıyorduk. Ama ben fren yapmayı hala bilmediğimi öğrendim önüme araba çıkıyor hocam ne yapalım kavşaktan dönücez hocam nasıl dönelim.

Mesala kırmızı ışıkta durucaz öyle bir ani fren yaptım ki hepimiz öne gittik arkadaki adam neyseki çok uzaklardaydıda çarpmadı bize.

Öncelikle yokuş aşağı geri geri nasıl gidilir?

Yokuş yukarı geri vitesle nasıl gidilir? Ben bunları çok karıştırıyorum ya :(

Güncellemeler
+1 yıl
Ne zor l*n bu vitesli arabaları kullanmak. Niye vitesli yani otomatik varken.
Araç kullanırken bazı hatalarım oldu onları nasıl giderebilirim?
Cevapla