Eski sevgilim beni çok seviyordu. Ben onu çok üzdüm. Çok seviyorum?

Eski sevgilim beni çok seviyordu. Bende ondan hoşlanıyordum. bir soğukluk geldi ayrıldık. Ben çocuğu çok üzdüm. Ama çok sevdigimi anladim sonra. Dün bulusmak istedim ve kabul etti. Beni halaa sever gibi bir hali vardı ama. Sevgilisi olduğunu söyledi. Sizce döner mi? Ben onu sevdigimi söylemedim. Sizce söylemelimiyim?
Eski sevgilim beni çok seviyordu. Ben onu çok üzdüm. Çok seviyorum?
Cevapla