Sevgilim bizde kalıyor kalcak yeri yok bu ayıp mı?

Ailemle yaşıyorum ilk defa böyle birşey oluyo kalcak yeri yok ailesini terk etti ve bende bizde kal dedim gece gece bırakamzdm 2 gün oldu ama rahatsız olcak diye ailem korkudan ölüyorum bir laf söylerler diye kalmasına bişey demediler ama ben bir ihtiyacı var mı diye yanına gidince tedirgin oluyorum utanıyorum
Sevgilim bizde kalıyor kalcak yeri yok bu ayıp mı?
Cevapla