Eski sevgilimle yaşadıklarım yüzünden pişmanlık duyuyorum?

eski sevgilimle cinsel birlikteligimiz vardı birbirimizi çok seviyorduk 3 yıllık bir ilişkimiz vardı farklı şehirlerde yaşıyorudk ve sürekli gelip gidiyordu ve evlenicektik okul biter bitmez ama bir süre sonra iyice zıvanadan çıktı bu sevgilim ilgisizleşmeye veya her mesaj attıgında konuyu cinselliye getirmeye başladı ve bu benim kendimi kullanılmış gibi hissetmeme sebeb oldu ve yapma bunu konuşmayalım dedigim halde msjları hep o konulara çekiyordu ve ben dayanamayıp ayrıldım.. o beni çok seviyor bunu biliyorum hala barışmak istiyor ama ben ondan sogudum bu davranışları yüzünden cinseliktende sogudum evlilik teklif aldım ve o teklifi kabul etmek istiyorum ama bu yaşadıklarım yüzünden karşımdaki kişiye haksızlık etmek istemiyorum ne açıklama yapacagımı bilmiyorum ve bu durum benim iyice psikolojimi bozdu yaşadıklarımdan çok pişmanlık duyuyorum keşke onunla bu şeyleri yaşamamış olsaydım diyorum ne yapıcam ben ya:(
Eski sevgilimle yaşadıklarım yüzünden pişmanlık duyuyorum?
Cevapla