Askerliği bedelli yaptım, sözlüme bunu söylemeye utanıyorum ne yapmam gerek?

Okul ve aile meselelerinden ötürü askerliği 29 yaşıma kadar ertelemek zorunda kaldım. Geçen sene Eylül gibi kendimi hazır hissedip son kararımı verip askere gitmek üzere arkadaşlar ve akrabalarımla vedalaşmaya başladım fakat bedelli çıkınca arkadaşlarım ve akrabalarım aklıma girdi. Gitme bedelli çıkıyor ver parasını dediler, üstün senden yaşça küçük olacağından yapabileceği şeyler zoruna gider dediler aklıma girdiler. Tam da o zamanda bir akrabadan alacağımız geldi ve gidip işlemleri tamamladım. Sözlüm askerliğini nerede yaptın diye sordu, utancımdan lafı değiştirdim şimdi bunu ona söylemeye utanıyorum. Ne yapacağımı bilmiyorum.
Askerliği bedelli yaptım, sözlüme bunu söylemeye utanıyorum ne yapmam gerek?
Cevapla