"çok mutluyum" diyen bir erkek ne kadar samimidir?

1 yıllık evli bir adam "iyi ki evlenmişim çok mutluyum hayatım düzene girdi, üstelik karımın absürd kaprisleri yok olgundur gereksiz şeylerle beni yormaz üzmez" diye vurguluyorsa ne kadar samimidir sizce?
"çok mutluyum" diyen bir erkek ne kadar samimidir?
Cevapla