Doğru insanı istiyorum. Doğru insanı bekliyorum. Nerdesin peki?

Her birimiz istiyoruz doğru aşkı/kişiyi/sevgiyi/zamanı.
Peki neye göre, kime göre, nereye göre doğru bu kişi?
Evleneceğim insan mı "doğru insan" kavramını yansıtıyor yoksa her şeyimi feda edebileceğim aşık olduğum adam mı olacak o "doğru" ?

Doğru insanı istiyorum.Doğru insanı bekliyorum.Nerdesin peki ?

Siz ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Soruyu güncelledim.
Doğru insanı istiyorum. Doğru insanı bekliyorum. Nerdesin peki?
Cevapla