İyi adamlar yalnızlıktan ölüyor. İyi kadınlar ise kötü adamların balkonundan gökyüzüne bakarken?


İyi adamlar yalnızlıktan ölüyor. İyi kadınlar ise kötü adamların balkonundan gökyüzüne bakarken ?


Dostoyevski'nin söylediği bu söze ne kadar katılıyorsunuz detay verin lütfen :)
Güncellemeler
+1 yıl
detaay verin lütfen
İyi adamlar yalnızlıktan ölüyor. İyi kadınlar ise kötü adamların balkonundan gökyüzüne bakarken?
Cevapla