6 yıllık bir ilişkim vardı cok kötü seyler yasattı bana güzel anılar aklıma bile gelmiyo o derece ki gelmesin zaten istemem aldatma dayak vs vs.. neyse ayrıldık lisedeyken aynı sınıfta oldugum bir cocukla konusmaya basladım baya hoslandıgını belli etti baslarda hiç takmıyodum mesaj atmış atmamış önemli değil bazen cevap bile vermiyodum 3 kere falan bulustuk sonra bir gün 5 gün boyunca hiç mesaj atmadı telefonu bozulmus ben ulastım ona o gün bir kötü oldum konusmayınca neyse konusmaya basladık tekrar sevgili olduk sonra yine bulustuk sarılması elimi tutması saclarımdan öpmesi o kadar hosuma gitmeye basladı ki kıskanmadıgım takmadıgım adam aklımdan cıkmaz oldu mesaj atmadıgında deliriyorum artık kötü olan yine aşık oluyorum galiba bugun hiç konusmadık telefonu arızalı buluscaktık mesaj atmadı yine içim içime sığmıyo mesaj atmıyo diye evde sıkıntıdan ölücem ya ben aşık olmak istemiyodum böyle üzülmekten sıkıldım napıcam :(
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrılsam mı aşık olmadan:(?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar