6 yıllık sevgilimden ayrıldım başkasına aşık oldum :(? lütfen herkes cevap versin?

6 yıllık bir ilişkim vardı cok kötü seyler yasattı bana güzel anılar aklıma bile gelmiyo o derece ki gelmesin zaten istemem aldatma dayak vs vs.. neyse ayrıldık lisedeyken aynı sınıfta oldugum bir cocukla konusmaya basladım baya hoslandıgını belli etti baslarda hiç takmıyodum mesaj atmış atmamış önemli değil bazen cevap bile vermiyodum 3 kere falan bulustuk sonra bir gün 5 gün boyunca hiç mesaj atmadı telefonu bozulmus ben ulastım ona o gün bir kötü oldum konusmayınca neyse konusmaya basladık tekrar sevgili olduk sonra yine bulustuk sarılması elimi tutması saclarımdan öpmesi o kadar hosuma gitmeye basladı ki kıskanmadıgım takmadıgım adam aklımdan cıkmaz oldu mesaj atmadıgında deliriyorum artık kötü olan yine aşık oluyorum galiba bugun hiç konusmadık telefonu arızalı buluscaktık mesaj atmadı yine içim içime sığmıyo mesaj atmıyo diye evde sıkıntıdan ölücem ya ben aşık olmak istemiyodum böyle üzülmekten sıkıldım napıcam :(
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrılsam mı aşık olmadan:(?
6 yıllık sevgilimden ayrıldım başkasına aşık oldum :(? lütfen herkes cevap versin?
Cevapla