Kıza açılmak istiyorum. Direk yüzüne söylemeli miyim yoksa telefondan int. vs mi?

Bir kızdan hoşlanıyorum. Yaklaşık 1 aydır konuşuyoruz.Çok mütevazi bir kız. Direk yüzüne mi söylemeliyim yoksa internet üstünden filan mı?
Kıza açılmak istiyorum. Direk yüzüne söylemeli miyim yoksa telefondan int. vs mi?
Cevapla