Sizde "ben hic evlenemeyecegim galiba" hissine kapiliyor musunuz?

Uzun zamandir hayatmda biri yok. Arkadaslarim kuzenlerim faln evlendi nisanlandi cocugu olan bile var. Bazen bakiyorum onlara imreniyorum. Aslinda bnde istiyorum yuvam olsun, cocuklarm olsun mutlu mesut bir ailem olsun. Ama bazen oyle umutszluga kapiliyorm ki o beyaz gelinligi hic giyemeyecekmisim gibime geliyor :(
Güncellemeler
+1 yıl
Burada asıl anlatmak istedigim, dogru kisiyi hic bir zaman bulamayacagimi düşünüyorum :/ görüşlerde evde kalmis falan diyenler olmus :D görücü gelmiyor mu hic diyenler olmus. mesele oyle bir mesele degil :) tanstigim insanlar da oluyor, görücü dr geliyor :D ama ben dogru kisi oldugunu dusunmuyorum. Sirf evlilik olsun diye evlenmek istemiyrm.
Sizde "ben hic evlenemeyecegim galiba" hissine kapiliyor musunuz?
Cevapla