Lütfen doğru cevap verin düşünerek ve tecrübelerinizden yola çıkarak zira cevabı şiddetle merak edilmektedir?
Birincisi
İkincisinden alayım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Karsisindaki adami erkegi kolu kanadi olarak görsün sahiplenilmek ortak kararlar almak dusuncesinde olsun o erkek en azindan hayatindayken kendini disarda pazar tezgahı gibi sergilemek yerine sadece sevdigine acik olsun yeter bence kiz böyle olunca erkek zaten sıkmaz o kizi özgürlük de burada baslar bence
Asi kız zaten hiç senin olmamamıştır ki onun sağı solu bellidir aşık omaya bile tenezzül etmem boşa gider tabikide hiçbiri kızın fikirleri olacak kendine güveni olacak aklı başında olaca yeri glecek erkeği doğru şekilde yönlendirecek Her başarılı erkeğin arkasında Bir başarılı Kadın vardır
ben evde kaldım neyse çok da umrumda değil
Bu gün umurunda olmaz yarinde olmayacak ama gün gelecek hayatında birinin olması için koşacaksın ve o kişinin seni bırakmaması için salya sümük ağlayacaksın KS deki kızlara bak onlar işte senin geleceğin ha can çıkar huy çıkmaz dersen 40 yaşına geldiğinde yapayanlız olacaksın sevdiklerinden kimse kalmayacak yanında ama neyse umurunda değil :)
gerçekten değil, özgürlüğümü yalnızlığıma tercih ederim
beni unutma, bende seni unutmayacam unbelievable123 sırf sana ben sana dediydim demek için :D hatta beni kayıt et hatta sırf bu konu için seni takibe alacağım adım adım arkanda olacağım peşini bırakmayacağım :D
sözümden çıkmasın tamam da kendi fikirlerine söylesin belirtsin bazı kararlarımı sorgulasın belki benim kararım yanlış 2 kafa 1 kafadan her zaman daha iyidir ve Kızlarında sözünü geçirmesi gerek tek erkek tarafıyla işler yürümez yani kuzu gibi olmasın
karakterli kendi doğruları olan, bencillik yerine mantıklı ve iyi niyetli yaklaşabilen aklı başında bir kız
1. kız sürekli döver terbiye ederim stresimi atarım :)
başımıza ne gelecegı bellı deıl :D Yorumsuz dıom :D
Asi kadın hep çekici gelmiştir tamam derdi tasası çok oluyo söz geçmiyo falan ama intikamını aldığın zamanki rahatlama başka hiçbirşeyde yok 😉
2 si bir arada olmali her konuda uslu olmamali her konudada hircin olmamali ^^
uslu sözümü dinleyen bir kız :) belki de benden daha mantıklı düşünen beni de yönlendirecek bir kız
tabiki 2. si ama sözümü dinleyen sözümden çıkmayan değilde sözüme değer veren sözümü dinleyip mutlu etmeye çalışan düşünceli yani :D
Hep 2numara olursa robot gibi hersey tadinda olmali 1numara icin tabi
1 olacak tabi. 2 numara'lar midemi bulandırıyor.
ikincisinden 1 tane alayım :)
ankete göre mi hareket edeceksin yoksa
b dedim, birincisiyle uğraşamam
ikincisi daha mantıklı
Birincisi Ergenden Farksız Bence..
Yerine göre davranan kız.
Söz dinleyen :P
ikincisinden birinciyi insanı katil eder
söz dinleyen kız tercihim...
varsa ikinciden alayım. bir buçuk olsun.
İnatçı olsun zıt gider oda onu şeker yapar :)
ya ikinci ya hiç
ikisinin ortası
söz dinleyen
Uslu söz dinleyen
çatışma şart birinci
Birincisi
tabiki de B. .
ikincisinden alayım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar