Ailesi istemiyo diye sizden vazgeçen sevgili hakkında ne düşünürsünüz?

Saygı gösterir misiniz? Bence aileyle evlendikten sonra durum düzeltilebilir hiç olmadı kucaklarına torun verdim mi bütün buzlar erir. Ama terkettiğin sevgili bidaha asla olmaz. Başkası elbet olur ama "O" olmaz vesselam...
Ailesi istemiyo diye sizden vazgeçen sevgili hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla