sevdiğiniz insanın gözlerine neden uzun uzun bakmak, izlemek istersiniz? Derin derin...
Aklınıza neler gelir?
Aklınıza neler gelir?
Gözler kalbin aynasıdır benimle iken mutlu mu değil mi anlamak için, onu çok sevdiğim için ondan ayrı kaldığım zamanlarda ışıl ışıl parlayan gözlerine doymak hatırlamak zihnime ve kalibme kazımak için
onunla yaşacağım güzel günler aklıma gelir, birlikte yaşlanacağımız günler gelir.
yorumunu cook begendim
teşekkür ederim :)
bende sorunu beğendim cevaplamaktan keyif aldım :)
tsk ederimm :)
:) :)
Teşekkürler :))
rica :)
:) :) :)
Bende şöyle oluyordu. Gözlerine baktıkça huzur buluyordum. Böyle acayip bir şekilde rahatlıyordum. Tarif edilemeyecek ama harika bir duyguydu. Baktıkça sarhoş oluyor gibiydim acayip birşeydi ya :))
:) :)
Ben sevdiğim insanın yüzüne bakamam utanırım kaçamak bakışlarla bakarım baktıgım o kısa anlarda da yüzünü aklıma kazırım her karesini 😊 aklımdan da ne kadar sevdiğim geçer onu
cook güzel :)
Teşekkür ederim 😊
:) :)
komple uyuşuyorum ben. aklıma getirdikleri için değil aklımdan götürdükleri için seviyorum gözlerini izlemeyi... de baya oldu ya :/
Cevap
18Cevap
Valla herşey huzur goruyorum onun gozlerinde dahasi ne hayatima anlam katmak icin 10aaniye baksam yeter :)
Basit bir fizik kuralına göre mercek için sonsuzdan gelen ışınlar odakta toplanır. Bir insanın gözlerindeki sonsuz sevgi de muhakkak kalbimizde toplanacaktır. Kim yüreğinde toplamak istemez ki sonsuzluğu?
Yazınızı beğendim.. :) Sonsuzluk yürekte toplandığında, siz bambaşka bir siz olursunuz.. :) Hayat size farklı gelir, bir anı, bir an içinde yaşamak için..
Sanki Dünyada ondan başka hiç kimse yok, bir o bir ben varmışım gibi. Sanki Gözlerine uzun uzun baktığımda içime saklanacak da hiç çıkmayacakmış gibi geliyordu.
Gözlerinde kendimi görüyorum beni sevdiğini görüyorum hoşuma gidiyor ne bileyim sürekli bakmak isterim
Ah o gözlerde gördüğümü kendisi görseydi ömrü ayna karşısında geçerdi
Hoşlandığınızdan, beğendiğinizden uzun uzun bakmak ister. Çok normal bir durum.
Bu adamı nasil nikah masasına oturtabilirim acaba..
İSTERDİM..
gözlerimle gözlerine gözlerimi kırpmadan CENNET GÜZELLİĞİNE kaptırırdım kendimi..
öyle yapinca ne geliyor akliniza ne düsünüyorsunz
bakamadım
Şahsen uzun uzun bakmam baktım da ne oldu şu zamana kadar... Çekip gitti kaltak karı... -.-
Sevdiğimin gözlerine uzun uzun bakmak isterdim lakin gözlük takıyordu. Bende meme... neyse
Aşk hakkında ufak bir bilgim olsaydı yorum yapmaya can atardım ama kalp atmıyor işte. :)
canin sagolsun :D
Ben de aşık olmak istiyorum diye haykırasım var :D :)
:D ins olursun ama dogru kisiye, seni üzmiyecek birisine
simdikilere hiic güven yook :// ;)
İnş. :D Orasını sorun etmek istemiyorum olmuyorsa olmaz. Pek takmıyorum.
:):) nasip...
ben mesala geleceğimi gördüğüm için bakarım ve bundan çok keyif alırım :)
o anki duygu varya işte o bambaşka bir şey
Çünkü gözler kalbin aynasıdır.
Sevdigi icin bakmak ister insan
benim erkek arkadasim uzun uzun bakar birseyde demez neden peki, merak ediyorum ne düsünpyor diye :D
söylemiyorda
Hissettigin seyler gözlerine yansimistir, gözlerin güzeldir onun icin kayboluyordur
Gozlerinde kendini gormek süper bisey bence 😇
Gözler yalan Söylemez
Herşeyi anlatan gözler bence..
Gözümü alamam :D cunku yok ole biri hahah
Mutlu olduğumuz için?
Anlatılmaz yaşanır bir duygu.
Kendilerini görüyorlar galiba gözün içinde
Gozler her sey orda biter
aşkı görmeye çalışırısn
isterim hemde çok
ben bakamam ya :Ddd
Istemem
her şey.
asktan..
memeleri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar